رئیس سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:

سقوط آزاد قیمت مرغ

کدخبر: ۳۷۵۸۵۵
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.
سقوط آزاد قیمت مرغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  تسنیم علیصفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته جاری سقوط می کند.

 

وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده منتظر سقوط آزاد قیمت مرغ  از روز شنبه باشید.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: دیروز 143 ماشین مرغ وارد میدان بهمن شد که نتایج آن از شنبه مشخص می شود و نتایج آن از روزهای آینده مشخص می شود و به قیمت مصوب 20400 تومان می رسد.

قیمت مرغ زنده بر اساس بررسی های سازمان حمایت 15 هزار تومان تا 15 هزار و 500 تومان است که تا به دست مصرف کننده برسد همان 20400 تومان می شود.

وی تصریح کرد: قیمت فعلی مرغ متاثر از شرایط ورانی بازار و افزایش مقطعی تقاضای بازار است؛ البته باید در نظر داشت که قیمت این محصول از قیمت نهاده ها و سایر هزینه های تولید نیز متاثر و عدم ترخیص به موقع آنها بر روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.

ماکنعلی با اشاره کاهش جوجه ریزی مقطعی جوجه ریزی  اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده ای سوداگری کردند و  عده ای نیز برای خرید این محصول حجوم بردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید