کنایه برنامه و بودجه به قالیباف

کدخبر: ۳۷۶۶۸۲
اقتصاد نیوز:سایت سازمان برنامه و بودجه روایت متفاوتی از اتفاقات امروز برای بودجه در مجلس داشت. در خبر رسمی سایت به نطق قالییاف درباره بودجه به غیبت او هنگام تقدیم لایحه و فرصت نطق نداشتن نماینده دولت نیز اشاره شده است.
کنایه برنامه و بودجه به قالیباف

به گزارش اقتصاد نیوز مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه  در خبر با اشاره به ارائه لایحه بودجه 1400 به مجلس نوشت: اگرچه صبح امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نطقی به موضوع لایحه بودجه ۱۴۰۰پرداخت اما در زمان ارائه لایحه بودجه، کرسی ریاست را ترک کرد و آن را به نایب خود، علی نیکزاد واگذار کرد.

در خبر رسمی سازمان تعریضی به نحوه رفتار با نماینده دولت نیز شده است. سایت رسمی سازمان نوشته است:نماینده دولت هم فرصت نیافت درباره لایحه بودجه، نطق کند.

بر اساس گزارش این سایت در نامه روحانی  به «محمد باقرقالیباف»، رئیس مجلس علاوه بر لایحه ۱۷ مجلد پیوست بودجه نیز به مجلس ارسال شده است. توجه به اصلاحات ساختاری، معیشت، سلامت، حمایت از تولید و اشتغال ، توسعه صادرات غیرنفتی  وتاکید بر حوزه های دانش بنیان از نکات برجسته این لایحه به گفته سایت سازمان برنامه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید