توضیحات سازمان هواپیمایی درباره اتفاقات پرواز عسلویه ـ اصفهان

کدخبر: ۳۷۷۷۳۸
اقتصادنیوز :‌مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری درباره اتفاقات پرواز عسلویه ـ اصفهان شرکت هواپیمایی وارش توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات سازمان هواپیمایی درباره اتفاقات پرواز عسلویه ـ اصفهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مسافران پرواز عسلویه ـ تهران شرکت هواپیمایی وارش به علت نقص فنی هواپیما دچار اضطراب شده‌اند.

در این ویدئو نشان داده می‌شود که مسافران به علت بروز نقص فنی در سیستم هوای کابین از ماسک‌های اکسیژنی که از بالای سرشان خارج می‌شود، استفاده کرده‌اند.

در این باره مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمای وارش برای انجام 4 پرواز در مسیر تهران،  عسلویه، اصفهان، عسلویه، تهران در روز یکشنبه 16 آذر برنامه‌ریزی شده بود.

به گفته رضایی‌فر، دو پرواز اول توسط هواپیما بدون ایراد انجام می‌شود و در پرواز سوم در مسیر اصفهان به عسلویه در ارتفاع 31 هزار پایی سیستم هوای فشرده کابین مسافران دچار نقص فنی شده و خلبان برای رعایت نکات ایمنی ماسک‌های اکسیژن را در اختیار مسافران قرار داده است و این هواپیما در فرودگاه شیراز فرود اضطراری می‌کند.

به گفته مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری ، این پرواز 82 مسافر و 8 خدمه داشت و همگی مسافران بدون هیچ گونه صدمه و در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

رضایی‌فر گفت: این هواپیما بدون مسافر به تهران بازگشته است، نقص فنی آن رفع شده است و امروز 17 آذر پرواز برنامه‌ریزی شده خود را بدون مشکل انجام داده است.

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بررسی این نقص فنی در دست اقدام است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید