چند نفر در تهران آورده خود را در طرح ملی مسکن کامل کردند؟

کدخبر: ۳۷۷۹۱۵
اقتصادنیوز :مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ۷۳ هزار نفر ثبت نام اقدام ملی استان تهران، ۱۱ هزار و ۵۰۰ واجد شرایط بوده اند که از این میزان نزدیک به ۵ هزار نفر آورده خود را به صورت کامل واریز کرده اند.
چند نفر در تهران آورده خود را در طرح ملی مسکن کامل کردند؟

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ آقای خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، درخصوص آخرین شرایط طرح اقدام ملی مسکن استان و واریزی‌های انجام شده، افزود: امروز جلسه پیگیری پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کل راه و شهرسازی بنیاد مسکن و نمایندگان بانک‌های استان‌ها برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه توسط آقای محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، گزارش پروژه‌های در دست اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را ارائه و آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اعلام شد. همچنین بررسی آخرین وضعیت تعیین تکلیف متقاضیان از دیگر گزارش‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد.

 محبت‌خواه تصریح کرد: در گزارشی که در این جلسه اعلام شد، از مجموع متقاضیان اقدام ملی در استان تهران شامل اداره کل راه و شهر سازی تهران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید پرند پردیس و ایوانکی تاکنون چهار هزار و ۸۶۷ نفر آورده اولیه خود را به صورت کامل واریز کردند و وزارت راه مکلف به آغاز پروژه برای این متقاضیان است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌ه‌ای اقدام ملی تولید مسکن را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار، رباط کریم، قرچک، اسلام شهر و پاکدشت آغاز کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مسکن تهرانسر گفت: در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی دارد و عملیات اجرایی شهرهای استان در مرحله عملیات خاکی است.

محبت‌خواه با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به همکاری شهرداری‌ها برای صدور پیش پروانه دارد، گفت: نظام مهندسی و شهرداری‌ها باید در اجرای این طرح ملی همراه شوند، این طرح با هدف مشترک خانه دار شدن شهروندان طراحی و اجرایی می‌شود و حضور همه دستگاه‌ها الزامی است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید