هشدار امام جمعه دزفول نسبت به یک فاجعه اقتصادی

کدخبر: ۳۷۸۴۸۵
امام جمعه دزفول اعلام کرد، جلوی انتقال یک فاجعه اقتصادی و انتقال تجهیزات و ماشین آلات کارخانجه های صنعتی فتح دزفول به شهرهای دیگر و فروش زمین این کارخانه گرفته شد.
هشدار امام جمعه دزفول نسبت به یک فاجعه اقتصادی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه دزفول این شهر با اعلام این خبر افزود: یک فاجعه اقتصادی بزرگ در دزفول درشرف وقوع بود که با حضور سریع نماینده و فرماندار جلوی آن گرفته شد.

وی ادامه داد: کارخانجات صنعتی فتح دزفول در سال ۷۷ با حضور مقام معظم رهبری راه اندازی و زمین آن در یک نقطه مرغوب از سوی فرمانداری واگذار شده بود.

وی با بیان اینکه زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر در این کارخانه ها فراهم شده بود، ادامه داد: این مجموعه در سالهای اخیر غیرفعال بود و اخیرا مطلع شدیم تجهیزات آن که قطعات راه آهن و خطوط انتقال برق تولید می کرد و دارای تجهیزات، سوله های مختلف و ماشین آلات کامل بود در حال انتقال به شهر دیگر است.

امام جمعه دزفول افزود: برخی افراد قصد دارند با این اقدام یک فاجعه اقتصادی در دزفول رقم بزنند ولی بدانند مسوولان شهرستان اجازه تغییر کاربری این زمین و فروش آن را نخواهند داد.

وی افزود: نامه ای در این خصوص به مقام معظم رهبری ارسال و بیان شده قصد فروش این کارخانه را دارند، از مدعی العموم و آیت الله رئیسی نیز تقاضا می شود به این موضوع ورود کنند و جلوی این فاجعه را بگیرند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: فعلا جلوی انتقال این تجهیزات گرفته شده تا اقدام جدی در این خصوص صورت گیرد.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی دزفول گفت: ۲ پروژه بزرگ در کوی مدرس و طالقانی دزفول شامل پوشش کانال و درین فاضلاب مدرس است که شهرداری در این خصوص ورود کرده و ۷۰ میلیارد  ریال برای آن در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید