افزایش سرمایه در ۴ شرکت بورسی

کدخبر: ۳۷۹۰۸۵
شرکت های همکاران سیستم، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان، داروسازی سبحان انکولوژی و صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اطلاعیه های خود را در مورد افزایش سرمایه منتشر کردند.
افزایش سرمایه در ۴ شرکت بورسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سنا، هیات مدیره شرکت همکاران سیستم پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به مجمع عمومی فوق العاده ارایه داد.

این شرکت قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و ۲۶۰میلیارد ریال به مبلغ ۳هزار و ۸۱۰میلیارد ریال افزایش دهد. این اقدام از محل سود انباشته و به منظور تامین مالی مطابق با طرح‌های توسعه شرکت انجام می شود. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

حسابرس و بازرس قانونی شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه اظهارنظر خود را اعلام کرد.

قثابت در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۵۱۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۷هزار و ۶۴میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور بهبود ساختار مالی  افزایش دهد.

از سوی دیگر هیات مدیره شرکت داروسازی سبحان انکولوژی اعلام کرد که سرمایه خود را از مبلغ ۹۶۱میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و، ۳۱۱میلیارد و ریال افزایش می دهد. این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت است.

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران نیز اطلاعیه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه منتشر کرد.

«کیمیا» ۴۰۰میلیارد ریالی قصد دارد سرمایه خود را به مبلغ یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال برساند. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته تامین می شود و هدف آن تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تأمین نقدینگی شرکت جهت اجرای طرح خرید کامیون، تأمین سرمایه در گردش و همچنین جبران مخارج سرمایه‌ای جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید