قیمت فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران + جدول

کدخبر: ۳۸۰۲۷۶
متقاضیان مسکن در مناطق مختلف می‌توانند به فایل‌‌های فروش واحدهای مسکونی تا ۱۰۰ مترمربع دسترسی داشته باشند.
قیمت فروش املاک کمتر از 100 متر در تهران + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، املاک مسکونی با متراژهای متوسط (تا حداکثر ۱۰۰ مترمربع) در نقاط مختلف پایتخت از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی قابل عرضه هستند و این واحدها که تقاضای زیادی در بازار خرید و فروش ملک دارند در فایل‌های فروش در بیشتر محلات یافت می‌شوند.

تحقیقات میدانی از فایل‌هایی که اخیرا برای فروش ملک مسکونی در مناطق مختلف عرضه شده است، نشان می‌دهد متقاضیان در مناطق مختلف می‌توانند به فایل‌‌های فروش واحدهای مسکونی تا ۱۰۰ مترمربع دسترسی داشته باشند. بررسی برخی از فایل‌‌های پیشنهادی فروشندگان در مناطق مختلف حکایت از نرخ‌های متنوع املاک با مساحت متوسط دارد به این ترتیب که این نرخ‌ها در مناطق غربی غالبا در محدوده ۵/ ۲ تا ۴ میلیارد تومان است. همچنین بررسی برخی از فایل‌های فروش عرضه شده در آگهی‌های ملکی در مناطق شرقی تهران برای واحدهای مسکونی تا ۱۰۰ مترمربع نشان می‌دهد، این واحدها بیشتر در محدوده قیمتی یک میلیارد تا ۳ میلیارد تومان از سوی فروشندگان پیشنهاد شده است. البته در برخی فایل‌های فروش قیمت‌هایی خارج از محدوده‌های اعلامی نیز وجود دارد اما براساس آنچه اعلام می‌شود قیمت غالب فایل‌های پیشنهاد شده از سوی برخی فروشندگان در برخی بنگاه‌های ملکی در همین محدوده است.

قیمت‌های پیشنهادی فروش ملک در مناطق شرقی برای هر متر مربع، بیشتر در محدوده ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان پیشنهاد شده، همچنین در مناطق غربی نیز قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی با متراژ کمتر از ۱۰۰ مترمربع، غالبا در محدوده ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان در هر مترمربع است.

download

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید