انتظار وزارت صمت از مجلس درخصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

کدخبر: ۳۸۰۳۵۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار آن شد تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تک‌نرخی کردن ارز تصمیم بگیرند.
انتظار وزارت صمت از مجلس درخصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علیرضا رزم‌حسینی» در جلسه با اعضای انجمن نوردکاران فولادی، ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را دو نرخی بودن ارز دانست و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با سماجت به دنبال تک‌نرخی کردن ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده‌ایم که اکنون، همگان منتظر تصمیم  مجلس در این خصوص هستند.

وی در ادامه، تشکیل کمیته‌ای با حضور بخش خصوصی را برای پیگیری مسائل مرتبط با فولاد از جمله عرضه در بورس، خواستار شد.

رزم‌حسینی بیان‌داشت: این کمیته همه مسائل مرتبط با فولاد را با محوریت تولیدکنندگان و بخش خصوصی، مورد بحث، تبادل‌نظر و جمع‌بندی قرار خواهد داد.

وزیر صنعت تاکیدکرد: نظام تصمیم‌گیری در مجموعه وزارت صنعت بر سه محور دولت، مجلس و بخش خصوصی استوار است و همواره از نظرات بخش خصوصی برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری استفاده می‌شود.

وی همچنین کارآفرینان و تولیدکنندگان را مجاهدان اقتصادی توصیف کرد و گفت: در برهه حساس کنونی این مجاهدان اقتصادی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

برپایه این گزارش، در این نشست اعضای انجمن نوردکاران فولادی به بیان مهمترین مسائل و دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند.

عرضه در بورس، انجام صادرات و مدیریت بورس از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید