عرضه خودرو در بورس منتفی نیست/ تصویب نهایی طرح تا پایان سال

کدخبر: ۳۸۰۴۰۳
رئیس کمیته خودرو در کمیسیون صنایع مجلس گفت: کلیات طرح عرضه خودرو در بورس در کمیسیون تصویب شده و ما در حال بررسی جزئیات این طرح هستیم و به هیچ وجه از دستور کار خارج نشده است
عرضه خودرو در بورس منتفی نیست/ تصویب نهایی طرح تا پایان سال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، روح الله ایزدخواه  در مورد اظهارات وزیر صمت مبنی بر منتفی شدن عرضه خودرو در بورس، اظهار داشت: کلیات طرح عرضه خودرو در بورس در کمیسیون تصویب شده و ما در حال بررسی جزئیات این طرح هستیم.

رئیس کمیته خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: آقای رزم حسینی از ابتدا مخالف این طرح بودند و احتمالاً با چند تن از مخالفان طرح عرضه خودرو در بورس در مجلس صحبت کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که این طرح منتفی شده است در حالی که اینطور نیست و این موضوع به هیچ وجه از دستور کار خارج نشده است.

وی ادامه داد: وزیر صمت طرحی را به صورت حضوری برای ما تشریح کرد و آن هم اینکه قیمت گذاری خودروهای کم تیراژ که ۴۵ درصد محصولات خودروسازان را شامل می‌شود آزاد شود و قیمت گذاری خودروهای پرتیراژ دستوری بماند اما هر سه ماه یک بار اصلاحیه بخورد و افزایش یابد.

ایزخواه گفت: اگرچه این طرح به صورت حضوری برای نمایندگان تشریح شد و لایحه و امثالهم به مجلس ارائه نشده است اما مجلس به هیچ وجه با این برنامه موافق نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد زمان تصویب نهایی طرح عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد: در حال حاضر در مجلس فصل بودجه است و اگر جزئیات طرح را در کمیسیون نهایی کنیم، امیدواریم که تصویب نهایی این طرح در همین امسال انجام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید