تصمیمات تازه برای بازار تخم مرغ

کدخبر: ۳۸۰۶۱۲
دبیر ستاد تنظیم بازار از تصمیمات تازه این ستاد برای تنظیم بازار تخم مرغ خبر داد.
تصمیمات تازه برای بازار تخم مرغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در نشست امروز این ستاد اظهار کرد: گزارش خوبی از بازار محصولات پتروشیمی داشتیم که نشان از بازار با ثبات در این حوزه داشت. توزیع نهاده‌های دامی و بازار اقلام پروتئینی هم مورد بررسی قرار گرفت که از وضعیت مناسب این بازار‌ها حکایت داشت.

او با تاکید بر ثبات نسبی بازار نسبت به هفته گذشته گفت: موضوع تخصیص ارز نیمایی با همراهی بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد تا میزان مناسبی تامین ارز تجار بهبود پیدا کرده است. روند ورود و خروج کالا در کشور هم بهبود پیدا کرده و نتیجه مثبت آن را در بازار شاهد هستیم.

به گفته قبادی میزان واردات گوشت قرمز و کره به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و این نشان از بهبود فضای تولید دارد. تصمیمات اتخاذ شده پیرامون تخم مرغ هم تا پایان جلسه اطلاع رسانی خواهد شد. موضوع جوجه یک روزه هم مورد ارزیابی قرار گرفت تا به ثبات قیمتی نسبی در این حوزه برسیم.

دبیر ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اهمیت حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید گفت: اقدامات لازم برای حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید فراهم شده و امیدوار هستیم مثل شب یلدا به خوبی از آن گذر کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید