برای خرید اجاق گاز چقدر هزینه کنیم؟ +جدول

کدخبر: ۳۸۱۴۸۷
قیمت اجاق گاز در بازار با توجه به نوع، شکل ظاهری، کیفیت، برند و مدل آن و همچنین امکانات جانبی که برای آن در نظر گرفته شده است متفاوت است و این محصول تا 40 میلیون تومان هم به فروش می رسد.
برای خرید اجاق گاز چقدر هزینه کنیم؟ +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، از قدیم الایام اجاق گاز یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه به شمار می آمده است. از آن جا که استفاده از این وسیله هر روزه می باشد باید در انتخاب نوع، شکل ظاهری، کیفیت و فضای موجود در آشپزخانه نسبت به این وسیله توجه لازم به عمل آید.

طی  بررسی های صورت گرفته این محصول طیف گسترده ای را دربازار لوازم خانگی به خود اختصاص داده و رقابت شدیدی میان تولید کنندگان داخلی این وسیله به چشم می خورد. اما با وجود تنوع گسترده مارک های موجود در بازار،از نظر تنوع فرمی این محصول به طور کلی مدل های مختلفی دارد: مدل رومیزی، توکار، اجاق گاز مبله فردار و اجاق گاز مبله بدون فر؛

البته هریک از این اجاق گاز ها از نظر تعداد شعله با یکدیگر متفاوت هستند.بعضی از انها دو شعله و برخی دیگر پنج یا شش شعله دارند.تفاوت دیگری که اجاق گاز ها با هم دارند، جنس لعاب استفاده شده در سطح خارجی این وسیله است، برخی زمینه استیل و بعضی دیگر از لعاب سرامیک و شیشه ساخته شده اند. سازندگان اجاق گاز باتوجه به پیشرفت فناوری سعی در ارتقاء محصول خود داشته اند،بدین صورت که علاوه بر فندک برقی برای روشن کردن شعله، ترموکوپل نیز به منظور خاموش کردن شعله طبق برنامه ی داده شده به اجاق گاز دارند که البته نبود ترموکوپل خللی در کاربری اجاق گاز ایجاد نمی کند. تعبیه فندک، ترموکوپل، جوجه گردان و فر تنها در راستای رفاه بیشتر و ایجاد تنوع در تنوع در تولید محصول است.

11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید