ویروس مرگبار چه اپلیکیشن‌هایی را در سال 2020 حذف کرد؟

مرگ نرم‌افزارهای پُرکاربرد زیر سایه کرونا

کدخبر: ۳۸۱۶۹۱
سال 2020 سالی بود که حرکت و رفت‌و‌آمد بسیار کمتر از همیشه صورت گرفته بود و بیشتر افراد در خانه‌های خود به زندگی ادامه دادند. سالی که برخی نرم افزارهای پرکاربرد، کم کاربرد شدند.
مرگ نرم‌افزارهای پُرکاربرد زیر سایه کرونا

به گزارش اقتصادنیوز، بسیاری از فناوری‌هایی که ما در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم ، برای زندگی «در حال حرکت» در نظر گرفته شده است - چه در حال رفت و آمد به محل کار خود باشیم ، چه در خارج از خانه با دوستان خود ارتباط برقرار کنیم، یا در یک سفر از این فناوری‌ها استفاده می‌کنیم.

بنا بر گزارش سی ان ان،  برای اکثر ما ، سال 2020 سالی بود که حرکت و رفت‌و‌آمد بسیار کمتر از همیشه صورت گرفته بود و بیشتر افراد در خانه‌های خود به زندگی ادامه دادند. این بدان معنا بود که بسیاری از فناوری هایی که ما معمولاً به آن اعتماد می‌کنیم (متاسفانه) بی فایده شدند و شاید حتی در آینده دیگر به کار ما نیایند.

سی ان ان بیزینس در گزارشی جذاب لیستی از آنچه گزارشگران و سردبیران این رسانه، امسال و تحت تاثیر کرونا کمتر به آن توجه کرده اند آورده است. آنها امیدوارند که در سال 2021 دوباره بتوانند از این اپلیکیشن ها استفاده کنند.

Kayak بخاطر کرونا کنار گذاشته شد

نرم‌افزار کایاک برای رزرو و خرید هتل و بلیت برای سفرهای خارجی یا درون کشوری است.

در زمان های عادی ، هر دو هفته یک بار برنامه کایاک را بررسی می کردم تا ببینم برای خارج شدن از شهر چه کاری می‌توانم انجام دهم. امسال نه. این همه گیری مرا در یک مکان نگه داشت.

10

هدفون سونی روی میز مانده است

هدفون حذف صداهای اضافه من هنوز روی میز دفتر کار من مانده است. من دو کاربرد اصلی برای آنها داشتم: از بین بردن صداهای همکاران در هنگام نیاز به تمرکز به کارهایم و کاهش صدای محیط هنگام پرواز. برای من ، این دو استفاده در سال 2020 بی فایده بوده اند.

11

Fitbit دیگر قدم هایم را نمی شمارد

فیت‌بیت دست‌بندی است که قدم‌های شما را می‌شمارد. من از رسیدن تعداد قدم‌هایم به 10000 قدم - که با صدای ناگهانی مچ دستم هنگام پیاده روی یا بازی تنیس همراه بود - لذت بردم و ردیابی کیفیت خواب Fitbit یکی از ویژگی های فنی مورد علاقه من بود.

امسال اما شرایط تغییر کرد و من در قرنطینه جایی راه نمی رفتم و می دانستم که کیفیت خواب من وحشتناک است.

اوبر کمرنگ شد

من امسال 30 بار سوار Uber شدم.اوبر نرم‌افزار تاکسی ‌آنلاین است. 27 فوریه (8 اسفند) آخرین باری بود که از این سرویس استفاده کردم. این تعداد به طور چشمگیری از 155 سوار در سال 2019 کاهش یافته است. من از برنامه های استقبال از مسافران نه تنها برای گشت و گذار در منهتن بلکه برای رفت و آمد به ایستگاه قطار محلی خود هر روز استفاده می کنم (در کل ، من 191 ساعت صرف Uber کردم)

12

 Anker PowerCore در کوله پشتی مانده است

من در گذشته شارژر قابل حمل آنکر خود را به همه جا حمل می کردم. سبک نیست ، اما می تواند چندین تلفن را همزمان و حتی لپتاپ من را شارژ کند. با کار در خانه ، این وسیله‌های من در کوله پشتی است و من دیگر هرگز از آن استفاده نکردم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید