تکذیب اخذ مالیات از تراکنش های بانکی

کدخبر: ۳۸۲۳۰۸
اقتصاد نیوز: سایت خانه ملت موافقت مجلس با دریافت مالیات از تراکنش های بانکی را تکذیب کرد.
تکذیب اخذ مالیات از تراکنش های بانکی

به گزارش اقتصاد نیوز خبری به نقل از سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در خصوص تصویب اخذ مالیات از تراکنش های بانکی منشتر شد.

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی این شایعه را تکذیب و تاکید کرد: به یقین پیشنهادات و گزارش مطروحه در صحن به معنای تصویب آن‌ها نیست چراکه این پیشنهادات قبل از هر تصمیمی صرفا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. این در حالی است که به تازگی خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر "موافقت مجلس با اخذ مالیات از تراکنش‌های بانکی" درج شده اما مجلس چنین تصمیمی نگرفته و نمایندگان صرفا دیدگاه‌های خود را مطرح کرده‌اند بنابراین این شایعه از پایه و اساس کذب است.

در حالی که برخی رسانه ها این ادعا را به گفت و گوی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس منتسب می کردند اما او در گفت و گو با خانه ملت تاکید کرد: «گفت‌وگوی من با یکی از رسانه‌ها در خصوص تراکنش‌ها به درستی انعکاس نیافته است... در مجلس گاهی پیشنهادها و ایده‌های مطرح می‌شود اما تصویب نمی‌شود ...همانطور که اکنون پیشنهادهای زیادی در بودجه 1400 مطرح شده اما فرصت رسیدگی به همه آنها وجود ندارد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید