افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع شد

کدخبر: ۳۸۲۶۴۱
مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت مواد شوینده در آبان ماه امسال گفت: بنابراین افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است.
افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس اسماعیل مهدی پور در مورد افزایش قیمت مواد شوینده گفت: در روزهای اخیر هیچ گونه مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده داده نشده و افزایش قیمت مواد شوینده تا پایان سال ممنوع است. 

 

مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: مجوز افزایش 40 درصدی قیمت مواد شوینده در اول آبان ماه 99 نسبت به خرداد ماه امسال صادر شد و پس از آن هیچ گونه افزایش قیمتی برای مواد شوینده لحاظ نشده است. 

وی بیان داشت: اگرچه مواد اولیه مورد نیاز تولید مواد شوینده در داخل تولید می شوند اما قیمت گذاری این مواد در بورس تعیین می شود. 

مهدی پور بیان داشت: با هر گونه افزایش قیمتی در خصوص مواد شوینده برخورد خواهد شد و مردم می توانند هر گونه گران فروشی در این زمینه را به 124 اطلاع دهند. 

وی در مورد نظارت بر بازار تخم مرغ نیز گفت: قیمت مصوب تخم مرغ اعلام شده بنابراین در صورت هر گونه گران فروشی و عدم رعایت قیمت مصوب برخورد لازم با متخلفین انجام خواهد شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید