علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین افزایش یافت

آینده صعودی در انتظار طلا و نقره ؟

کدخبر: ۳۸۲۷۲۶
سال 2020 در روزهای پایانی خود همچنان تاثیراتش را بر بازار گذاشته است.
آینده صعودی در انتظار طلا و نقره ؟

به گزارش اقتصادنیوز، سال ۲۰۲۰ در روزهای پایانی خود همچنان تاثیراتش را بر بازار گذاشته است. طلا ، نقره و پلاتین در تلاش برای روند صعودی اند اما همچنان ثابت ماندند. طی دو هفته گذشته ، همه تلاش ها برای صعود به سمت بالا شکست خورده است ، اما پشتیبانی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش کیتکو، در معاملات امروز، قیمت هر اونس طلا در اتحادیه اروپا بر قیمت 1878.50 دلار ثابت ماند. قیمت نقره با قیمت 26.18 دلار معامله شد.

قیمت هر اونس طلای نقدی نیز ۱۸۸۲ دلار و ۲۰ سنت است.

در بازار سهام نیز نیک‌کی ۲۲۵، ۰.۴۵ درصد کاهش و ASX  ، ۰.۲۷ درصد افت پیدا کرد.  اما شاخص شانگهای ۱.۰۵ درصد بالاتر رفت.

افزایش قیمت طلا در آینده

تردیدی نیست که طلا ، نقره و پلاتین با شروع سال 2021 در روند صعودی قرار خواهند گرفت. اما سوال اصلی این است که «آیا آنها قادر خواهند بود تا روند صعودی داشته و به سطوح جدیدی برسند؟» هیچ کس به طور قطع پاسخ آن را نمی داند ، اما تصور می‌شود روند صعودی ادامه خواهد داشت تا زمانی که الگوریتم تغییر کند.

بیت کوین

پلاتین مقاوم ترین در بازار است و بعد از آن نقره مقاومت‌هایی از خود نشان داده، طلا فاصله بیشتری از این دو دارد. با این حال ، هیچ کس نمی داند که فردا چه چیزی رخ می‌دهد. به دلیل حجم کم آن و کمبود نقدینگی واقعی ، بیشتر احتمال دارد که پلاتین در ابتدا صعود کند. با این حال ، دربرابر پلاتین مقاومت زیادی وجود دارد و به همین راحتی می تواند از دور خارج شود.

نقره جایگاه دوم  را دارد ، اما به نظر می رسد بیشترین درصد سود در سال 2021 را داشته باشد. به نظر می‌رسد طلا باید ثابت بماند یا اینکه صعودی شود. به طور کلی وضعیت فلزات خوب به نظر می رسند.

صعود دوباره بیت‌کوین

بیت کوین روز چهارشنبه ، پس از افزایش علاقه به ارز دیجیتال در سال جاری در میان سرمایه گذاران بزرگ ، به رکورد 28،599.99 دلار رسید.

محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان 2.3٪ یا 28.012 دلار افزایش یافت. از زمان شکستن سطح 20،000 دلار برای اولین بار در 16 دسامبر (۲۶آذر) ، به طور تقریبی نیمی افزایش یافته است.

بیت کوین به طور فزاینده ای تقاضای سرمایه گذاران ایالات متحده را دیده است.

بیت کوین

افزایش قیمت نفت

انستیتوی نفت آمریکا (API) روز سه شنبه گزارش داد که میزان ذخایر نفت خام 4.785 میلیون بشکه برای هفته منتهی به 25 دسامبر (۵ دی) رسیده است.

تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که میزان موجودی 2.100 میلیون بشکه باشد.

لحظاتی قبل از انتشار گزارش در روز سه شنبه ، وست تگزاس اینترمدییت 0.41 دلار (0.86٪ +) افزایش یافته و به 48.03 دلار رسیده بود که نسبت به هفته گذشته 0.80 دلار افزایش داشت. شاخص نفت خام برنت در آن روز 0.44 دلار (0.87٪ +) افزایش یافت و به 51.30 دلار رسید که 1 دلار نسبت به هفته گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

در حال حاضر قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت، ۴۸ دلار و ۱۹ سنت و نفت خام برنت ۵۱ دلار و ۳۷ سنت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید