پرسودترین سهم های بورسی امروز

کدخبر: ۳۸۳۸۹۹
امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، صنایع چوب خزر کاسپین و عطرین نخ قم در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
پرسودترین سهم های بورسی امروز

به گزارش اقتصادنیوز از  تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با افت 24هزار و 272واحدی در ارتفاع یک میلیون و 350هزار و 211واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 857میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 10هزار و 491میلیارد تومان در یک میلیون و 542هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، بورس کالای ایران و کارتن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 776میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 758میلیارد تومان در 755هزار نوبت، آیفکس 145واحد افت کرد و در ارتفاع 19هزار و 388واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، صنایع چوب خزر کاسپین و عطرین نخ قم بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرابورس ایران، پتروشیمی ارومیه و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید