رشد متغیرهای نگران کننده کرونا در جهان

کاهش 400 نفری فوتی‌های کرونا پس از 40 روز +اینفو

کدخبر: ۳۸۴۱۳۹
برای دومین روز متوال در ایران شمار فوتی های روزانه به کمتر از 100 نفر رسید. این در حالی است که در آمار های جهانی این متغیر شاهد 50 درصد رشد روزانه بوده ایم.
کاهش 400 نفری فوتی‌های کرونا پس از 40 روز +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، آمار جانباختگان بیماری کرونا برای دومین روز متوالی در 17 دی ماه به کمتر از 100 نفر رسید. این در حالی است که آمار ابتلا از چهار روز پیش روندی افزایشی پیدا کرده است. 

آمار کرونای ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونا در هفدهمین روز زمستان نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش یافته و به 6 هزار و 283 تن رسید. میزان مرگ و میر بر اثر این بیماری نیز به 82 تن کاهش یافته و رکورد کمترین حد فوتی ها را در 6 ماه گذشته به ثبت رساند. این رقم در مقایسه با 40 روز پیش 400 نفر کاهش داشته است. در تاریخ 6 آذر شمار فوتی های روزانه 482 نفر ثبت شده بود.

در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

کرونا

آمار جهانی کرونا

 آمار متغیرهای نگران کننده کرونا در جهان در هفدهمین روز دی ماه نسبت به روز قبل افزایشی محسوس را رقم زد. در این روز میزان ابتلا 20 درصد و حد مرگ و میر بر اثر این بیماری نیز 51 درصد نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کردند.

این در حالی بود که در شاخه بهبودیافتگان روزانه شاهد افتی 22 درصدی نسبت به روز قبل بودیم.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید