پرسودترین سهام بورس امروز

کدخبر: ۳۸۵۰۵۹
امروز سهامداران شرکت‌های همکاران سیستم، بانک سینا و سیمان غرب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، کشاورزی و دامپروری بینالود و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
پرسودترین سهام بورس امروز

به گزارش اقتصادنیوز از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با رشد 20هزار و 822واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 306هزار و 714واحد به کار خود پایان داد و بیش از بیش از 10میلیارد و 122میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 11هزار و 33میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 508هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های همکاران سیستم، بانک سینا و سیمان غرب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ریخته‌گری تراکتورسازی ایران، بیمه دانا و تامین ماسه‌ ریخته‌گری بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 829میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 291میلیارد تومان در 731هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 227واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 75واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، کشاورزی و دامپروری بینالود و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، آسیا سیر ارس و تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید