بلیت هواپیما گران نمی شود

کدخبر: ۳۸۵۲۶۶
دقیق کیا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور از افزایش ۱۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما تمکین کرده‌ایم که تنها جوابگوی حقوق پرسنل است.
بلیت هواپیما گران نمی شود

به گزارش اقتصادنیوز از  باشگاه خبرنگاران جوان، دقیق کیا رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما قانونی است، گفت: ما با توجه به شرایط اقتصادی کشور از افزایش ۱۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما تمکین کرده‌ایم اما این افزایش قیمت تنها جوابگوی حقوق پرسنل است.

 

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت ۶۰ درصدی در هیچ کدام از ایرلاین‌های دنیا رعایت نمی‌شود و ما باید طبق شیوه نامه‌های بهداشتی دنیا اقدام کنیم چراکه هیچ کدام از ایرلاین‌های دنیا این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

عوارض شهرداری از نرخ بلیت هواپیما باید تغییر کند

دقیق کیا اظهار کرد: از دولت و مجلس درخواست می‌کنیم که عوارض شهرداری که طبق قانون جدید از محل مقصد است از محل مبدا باشد چراکه این عوارض برای ایرلاین‌ها مشکل ساز شده است.

دقیق کیا با بیان اینکه هیچ پرواز انگلیسی از زمانی که اعلام شده در ایران انجام نمی‌شود، افزود: از تمام مسافران که از مبدا انگلیس وارد کشور شده‌اند توسط تیم پزشکی وزارت بهداشت تست گرفته شده است. موضوع مثبت شدن تست کرونای انگلیسی مسافران را باید از وزارت بهداشت پیگیری کنید.

او بیان کرد: هیچ پرواز کانکشن و یا انگلیسی وارد کشور نمی‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید