کشف ۳۳ مرکز استخراج بیت کوین

کدخبر: ۳۸۶۳۱۶
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با تلاش و بازرسی مستمر مدیریت برق شهرستانهای استان از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ مرکز استخراج رمز ارز کشف و با دستور قضایی جمع آوری شد.
کشف ۳۳ مرکز استخراج بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، مهدی دهقان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور صیانت از حقوق مشترکان برق و بیت المال برخورد با انشعابات و اشتراکات غیر مجاز در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مصرف زیاد تجهیزات استخراج رمز ارز، گروههای بازرسی به طور مستمر مصارف مشکوک را بررسی و رصد کرده و با متخلفان برخورد می کنند.

157687062.jpg

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این راستا تاکنون ۳۳ مرکز در خراسان رضوی کشف و ۹۲۲ دستگاه ماینر جمع آوری شده است.

وی مجموع توان استفاده شده جهت استخراج رمز ارز را حدود ۱.۵ مگاوات و مبلغ جریمه حساب شده (بهای کسر مصرف محاسبه شده) را ۱۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال برآورد کرد.

دهقان افزود: در رزمایش ۲۵ دی ماه نیز محلهای مشکوک به استفاده از ماینر توسط گروههای عملیاتی و بازرسی به صورت ضربتی شناسایی و برای جمع آوری ماینرها اقدام شد.

وی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی در روزهای زمستانی ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق با خاموش کردن لامپهای اضافی، استفاده از نور طبیعی روز و صرفه جویی در مصرف گاز را خواستار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید