حضور مدیران در میان معترضان بورس/ پلیس به میدان آمد+ تصاویر

کدخبر: ۳۸۶۸۰۰
معترضان بورس برای چندمین بار در یک ماه گذشته امروز دوشنبه بیست ونهم دی ماه در مقابل سازمان بورس تهران تجمع کردند.امیر حامد رضایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران در میان تجمع کنندگان حاضر شد و به برخی از سوالات آنها پاسخ داد.
حضور مدیران در میان معترضان بورس/ پلیس به میدان آمد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز از ایلنا، معترضان نسبت به سیاست‌گذاری در بازار سرمایه برای چندمین بار در یک ماه گذشته امروز دوشنبه بیست ونهم دی ماه در مقابل سازمان بورس تهران تجمع کردند. حضور پلیس نیروی انتظامی نیز در میان سهامداران دیده می شود.

پس از ریزش بازار از اواخر مردادماه دولت وعده حمایت از بازار را داد اما تا به امروز که شاخص از بیش از دو میلیون واحد به کمتر از یک میلیون و ۱۵۰هزار واحد رسیده، از سهام‌داران و بازار حمایت جدی انجام نشده است.


ببینید:

<<<سهامداران معترض پرچم بورس را پایین کشیدند+ فیلم


 

سهام‌داران خرد که در طول یک سال گذشته تعداد آنها تا ۱۲ میلیون کد افزایش یافته، مدعی هستند که با دعوت فراگیر دولت وارد این بازار شده‌اند و عده‌ای از آنها حتی دارایی خود را فروخته و درآمد حاصل از آن را وارد بازار سرمایه کردند.

در این شرایط بازار هم بیشترین ضرر متوجه این سهام‌داران شده است و وزیر اقتصاد هم بارها اعلام کرده که ریسک موجود در بازار سرمایه را به سهام‌داران و عموم‌مردم بارها متذکر شدیم.

سهام‌داران زیان دیده این بار در مقابل بورس تهران تجمع کردند و خواستار استعفای مسئولان شدند.

تجمع2

تجمع4

تجمع5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید