کاهش آمار بیماران وخیم کرونا به زیر 4 هزار نفر

روند صعودی ابتلا به کرونا در ایران +اینفو

کدخبر: ۳۸۹۳۴۶
در دهمین روز بهمن ماه شمار مبتلایان به کرونا در ادامه مسیر صعودی خود در چهار روز گذشته رکوردی دیگر را در این خصوص به ثبت رسانده است. این در حالی است که شمار بیماران بدحال کرونایی در کشور به زیر 4 هزار تن تنزل پیدا کرد
روند صعودی ابتلا به کرونا در ایران +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ، در دهمین روز بهمن ماه شمار بیماران بدحال کرونایی در کشور به زیر 4 هزار نفر رسید. این در حالی است که روند بستری و ابتلای روزانه به کرونا در کشور همچنان در حال افزایش است.

آمار های کرونایی در ایران

در 24 ساعت گذشته آمار مبتلایان روزانه به کرونا در ایران با 0.7 درصد افزایش نسبت به روز قبل به 6 هزار و 527 تن رسید که این آمار نسبت به دو روز گذشته که بالاترین حد ابتلا در یک ماه اخیر بوده تنها 35 تن کمتر است. در همین راستا شمار مبتلایان به کرونا در ایران از سه روز پیش بالاتر از 6 هزار و 500 نفر ثبت شده است. در ادامه شمار بستری های روزانه این بیماری نیز با رشد 19 درصدی نسبت به روز گذشته به 650 تن افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که آمار جانباختگان این بیماری در ایران با 16 درصد کاهش نسبت به 9 بهمن به 71 تن رسید. میزان بیماران بدحال کرونایی کشور نیز پس از 4 ماه به زیر 4 هزار تن تنزل پیدا کرد.

کرونا

آمار کرونا در جهان

دو متغیر ابتلا و فوتی در 24 ساعت گذشته در جهان نسبت به روز قبل در حد 1 درصد کاهش پیدا کرده اند. در سمت مقابل اما روند بهبودی های روزانه از خود مسیری صعودی را در این روز بر جای گذاشته اند. به طور مشخص این شاخه از متغیرهای کرونایی در جهان نسبت به روز قبل حدود 13 درصد رشد داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید