وزیر صمت:

هیچ نگرانی در مورد روغن نداریم

کدخبر: ۳۹۵۳۲۸
اقتصادنیوز:‌ وزیر صمت اظهار داشت: در روزهای اخیر بحث‌هایی پیرامون روغن مطرح شد که دلیل آن نیز احتمال تغییر قیمت بود که با تصویب مجلس و تاکید دولت، قرار بر عدم تغییر ارز 4200 تومانی شد. بنابراین در این مورد نیز جای نگرانی وجود دارد و از مردم درخواست داریم تا با تقاضای متوازن از هرگونه احتکار جلوگیری کنند.
هیچ نگرانی در مورد روغن نداریم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق، افزایش اختیارات ستاد تنظیم بازار استان‌ها بود که ما برخی از امور را به این ستاد و نیز استاندارها تنفیذ کردیم. باید توجه داشت که برخی از استان‌ها براساس قابلیتی که دارند، بخوبی می‌توانند در تعیین قیمت نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم عزیز توجه داشته باشند که خوشبختانه از لحاظ تامین کالا مشکلی نداریم. هم انبارها به اندازه کافی کالا دارد و هم در مسیر گمرکات روند خوبی داریم. تمام تلاش ما تامین زنجیره تامین است.

وزیر صمت تصریح کرد: البته در روزهای اخیر بحث‌هایی پیرامون روغن مطرح شد که دلیل آن نیز احتمال تغییر قیمت بود که با تصویب مجلس و تاکید دولت، قرار بر عدم تغییر ارز 4200 تومانی شد. بنابراین در این مورد نیز جای نگرانی وجود دارد و از مردم درخواست داریم تا با تقاضای متوازن از هرگونه احتکار جلوگیری کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید