قیمت جدید مرغ اعلام شد

کدخبر: ۳۹۶۹۸۴
اقتصادنیوز :‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: مرغ دو قیمت ندارد و تنها قیمت مرغ ۲۰۴۰۰ تومان همان قیمت مصوب است و خرید مرغ بالاتر از این قیمت تخلف است.
قیمت جدید مرغ اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نوسانات قیمت مرغ اظهار داشت: مصرف مرغ این روزهای استان تهران از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تُن است و حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مرغ در استان تهران کشتار خارج از شبکه، بالاتر از قیمت مصوب توزیع می‌شود و نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام شود.

وی افزود: مقرر شد حواله‌ها تا سقف ۳۰۰ کیلوگرم حذف و خروجی میدان بهمن نیز با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل شود؛ مابقی مرغ‌ها نیز بین ۴۰ غرفه و فروشگاه‌ها در سطح استان تهران توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکیمیه خاطرنشان کرد: تمام باری که در کشتارگاه های استان تهران کشتار می‌شود فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکیمیه توزیع شود؛ مرغی که از سایر استان‌ها وارد استان تهران می‌شوند مازاد هستند و به‌هیچ عنوان به استان‌های دیگر وارد نمی‌شود.

عسگری سپس تاکید کرد: مرغ با دو قیمت به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان است؛ هر فردی با هر توجیحی مرغ را بالاتر از قیمت مصوب خریداری کند، تخلف است.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح سهمیه های میادین عنوان کرد: به میادین سطح استان تهران بیشتر از ۲۵۰ تُن مرغ داده و باید توزیع مرغ پیش از تشکیل صف وزودتر آغاز شود و ساعت توزیع مرغ و تعداد نیروهای میادین نیز افزایش یاید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید