پیگیری ۲ وعده ۱۴۰۰ زنگنه از زبان خودش

کدخبر: ۳۹۶۹۹۷
اقتصادنیوز :‌وزیر نفت در خصوص تحقق دو وعده تکمیل گازرسانی به زاهدان و تعیین تکلیف تمامی میادین مشترک نفتی و گازی توضیحاتی ارائه کرد.
 پیگیری ۲ وعده ۱۴۰۰ زنگنه از زبان خودش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به اینکه "آیا طبق وعده‌ای که داده بودید، تمامی میادین مشترک نفتی و گازی کشور تا پایان دولت تعیین تکلیف می‌شوند؟"، اظهار داشت: بله محقق می‌شود؛ تا نیمه سال 1400 پیمانکار توسعه در تمامی میادین مشترک انتخاب و فرآیند توسعه آنها تعیین تکلیف می‌شود.

وزیر نفت در پاسخ به اینکه "آیا تا پایان دولت، گازرسانی به زاهدان تکمیل می‌شود؟"، گفت: زاهدان گازرسانی شده است و فقط شبکه داخلی این شهر باید تکمیل شود که این شبکه در حال تکمیل است.

وی افزود: برای گازرسانی به زابل باید خط را برسانیم که تا پایان دولت می‌رسانیم و خط لوله گازرسانی به کنارک ـ چابهار به‌دلیل مشکلی که برای تأمین ورق پیدا کردیم و ظرفیت لوله‌سازها را اولویت به تکمیل خط لوله گوره به جاسک داده‌ایم، چندماهی تأخیر خواهد داشت اما این پروژه نیز انجام می‌شود.

تکمیل گازرسانی به زاهدان، تکمیل پایانه نفتی جاسک، تعیین تکلیف تمامی میادین مشترک، جلوگیری از سوختن گازهای مشعل و بهره‌برداری از مرحله نخست فاز 11 پارس جنوبی، 5 وعده مهم وزیر نفت برای تحقق در سال 1400 است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید