قیمت دلار تا شب عید چقدر می شود؟ +فیلم

کدخبر: ۳۹۸۰۱۸
آیا در صورت تکرار الگوی سنتی بازار دلار مبنی بر کاهش عرضه صرافی‌های مجاز در روزهای پایانی سال، در روزهای آینده تا عید شاهد افزایش قیمت دلار خواهیم بود؟
قیمت دلار تا شب عید چقدر می شود؟ +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ٬ در گفتگو با محمد غفاری، تحلیلگر بازار ارز به بررسی روند دلار در معاملات چند روز اخیر پرداخته‌ایم و این سوال را مطرح کرده‌ایم که آیا در صورت تکرار الگوی سنتی بازار دلار مبنی بر کاهش عرضه صرافی‌های مجاز در روزهای پایانی سال، در روزهای آینده تا عید شاهد افزایش قیمت دلار خواهیم بود؟

همچنین به مرز روانی ۲۵ دلار برای دلار پرداخته‌ایم و اینکه در معاملات امروز به زیر این کانال نزول پیدا کرد. آیا بانک مرکزی با همین عدد دلار را به سال آینده تحویل خواهد داد؟ و در صورتی که دلار نتواند سطح پایین‌تر از ۲۵ هزار تومان را در روزهای آینده حفظ کند، آیا سال ۱۴۰۰ برای ارز پر فشار خواهد بود؟

و در پایان نیز به بررسی ارتباط قیمت دلار و درهم پرداخته‌ایم. اینکه آیا معامله گران حرفه‌ای بازار قیمت دلار را با دو دو تا چهارتا کردن قیمت درهم محاسبه می‌کنند و فرصت آربیتراژ شناسایی می‌کنند؟

برای بررسی بازارهای مالی مختلف اعم بورس، مسکن، ارز، دلار، بیت کوین، طلا و سکه، برنامه «فردایی» را هر شب از رسانه تصویری اکوایران دنبال کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید