میزان حداقل و حداکثر افزایش حقوق ها اعلام شد

کدخبر: ۳۹۸۲۸۳
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود،‌گفت: حداقل حقوق را 3.5 تومان و حداکثر حقوق را که قبلا 48 میلیون تومان بود به 33 میلیون تومان کاهش دادیم.
میزان حداقل و حداکثر افزایش حقوق ها اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی با اشاره به جزئیات مصوبه مجلس در خصوص افزایش حقوق 1400 گفت: دولتی که در سال های اخیر برای اخذ مالیات از سفته بازان و غیر مولدها کوتاهی کرد برای سال 1400 درآمد کافی ندارد تا افزایش حقوق کارمندان دولت را متناسب با ترم اعمال کند.

در اکوایران ببینید: مشکل کارگر ایرانی با حقوق بالا حل می شود؟

وی افزود: بنابراین ما در مجلس چاره ای نداشتیم که افزایش حقوقها را طوری تنظیم کنیم که اندکی از شکاف حداقل و حداکثر حقوق کاسته شود. تا دست کماندکی از تبعیض و نارضایتی کاهش یاد به همین جهت حداقل حقوق را 3.5 تومان و حداکثر حقوق را که قبلا 48 میلیون تومان بود به 33 میلیون تومان کاهش دادیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش 25% را برای حقوق بگیران و 10 میلیون تومان قرار دادیم و برای بالاتر از 10 میلیون پلکان معکوس افزایش حقوق تعریف کردیم تا نابرابری ها کاهش یابد.

خاندوزی گفت: امیدوارم در سال آینده دولتی بر سرکار بیاید که با گرفتن مالیات از سوداگران و غیرمولدها درآمد بیشتری برای افزایش حداقل حقوقها داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید