افشای اطلاعات سه گوشی شیائومی قبل از رونمایی

کدخبر: ۴۰۱۱۳۲
اقتصاد نیوز: اطلاعات سه گوشی جدید شیائومی که قرار است 9 فروردین رونمایی شود فاش شد.
افشای اطلاعات سه گوشی شیائومی قبل از رونمایی

شیائومی می‌خواهد رویدادی با نام  Mega Launch  را ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۴۰۰) برگزار کند. این مراسم مستقیما در بستر رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شود و زمان آغاز آن، ساعت ۱۱:۳۰ به وقت گیرینویچ خواهد بود.

شیائومی هنوز اعلام نکرده است چه گوشی‌هایی را روانه‌ی بازار خواهد کرد؛ اما انتظار می رود مدل‌هایMi 11 Ultra و Mi 11 Pro و Mi 11 Lite رونمایی شود. شایعاتی نیز درباره‌ی هر سه گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد  زمان معرفی این گوشی‌ها نزدیک شده‌ است.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ لایت به‌عنوان اولین گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 775G وارد بازار شود. تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که در پنل پشتی آن، مجموعه‌ دوربین سه‌گانه به‌کار رفته است. در Mi 11 Lite حسگری ۶۴ مگاپیکسلی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود و درکنار آن دو دوربین با حسگرهای ۸ و ۵ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورند. دوربین ۸ مگاپیکسلی لنزی فوق‌عریض دارد و از دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن کلوزآپ‌های نزدیک از سوژه، استفاده می‌شود.

​احتمال دارد مدل ‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا به حسگر تصویری سامسونگ با فناوری ISOCELL Bright GN2 و رزولوشن 50MP مجهز شوند. افزون‌براین، طبق تصاویر منتشرشده احتمالا پرچم‌دار شیائومی به دوربین پریسکوپ با بزرگ‌نمایی هیبریدی ۱۲۰ برابر و نمایشگری کوچک روی پنل پشتی برای ثبت تصاویر سلفی بهتر مجهز خواهد شد.

گفته شده است تنها تفاوت اصلی مدل Pro و Ultra در میزان شارژدهی است. مدل Pro را با توان ۶۶ وات و مدل Ultra را با توان ۱۲۰ وات می‌توان شارژ کرد؛ اما برای دانستن جزئیات دقیق و کامل باید هفت روز دیگر منتظر بمانیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید