اعلام زمان افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی

کدخبر: ۴۰۳۱۳۸
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت اعمال می‌شود،گفت: رانندگانی که از روز گذشته کرایه‌های تاکسی را افزایش داده باشند تخلف کرده اند.
اعلام زمان افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد روشنی مدیرعامل سازمان  مدیریت  و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگویی درباره افزایش نرخ کرایه‌های  تاکسی  اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت بر اساس مصوبه شورای شهر و ابلاغیه فرمانداری افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد خواهد بود، گفت: در صورتی که رانندگان  تاکسی  از روز گذشته کرایه‌های خود را افزایش داده باشند  تخلف  است و شهروندان شکایات خود را می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۸۸۸ اطلاع دهند تا ما موضوع را پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تهران ۶۲۰ خط تاکسی دارد،‌گفت: برچسب‌گذاری تاکسی‌ها برای نرخ‌های جدید در سه نقطه تاکسی انجام می‌شود و سقف و کف کرایه‌ها در خطوط مختلف متفاوت است.

روشنی تأکید کرد: حداکثر رانندگان تاکسی می‌توانند سه مسافر و رانندگان ون ۷ مسافر را سوار کنند و اضافه سوار کردن مسافران به دلیل شرایط  کرونا  تخلف است و ما پیگیر شکایات مردمی خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید