قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان تعیین شد

کدخبر: ۴۰۴۸۳۱
اقتصادنیوز :‌رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی، گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در ماه مبارک رمضان تعیین شد.
قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان تعیین شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی بهره‌مند   گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی درجه یک و درجه دو مصوب شد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران، افزود: براساس قیمت مصوب نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در واحدهای قنادی درجه یک 48 هزار تومان و برای عرضه در واحدهای درجه دو 38 هزار تومان تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم حتما زولبیا و بامیه را از واحدهای قنادی مجاز خریداری کنند، افزود: متاسفانه برخی واحدهای صنفی نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می کنند که تهیه آن در محیط های نامناسب و غیربهداشتی انجام می شود بنابراین در جهت اطمینان از بهداشتی بودن محصول خریداری شده مردم حتما زولبیا و بامیه را از قنادی ها و شیرینی فروشی‌ها مجاز خریداری کنند.

بهره‌مند در مورد نحوه تعیین قیمت زولبیا و بامیه گفت: اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی نظر کارشناسی خود را در رابطه با تعیین قیمت به سازمان حمایت اعلام می‌کند و پس از بررسی‌های لازم قیمت نهایی این کالا توسط  سازمان صمت استان اعلام می شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید