این شهر داغ ترین شهر کشور است

کدخبر: ۴۰۷۰۸۰
اقتصادنیوز :‌کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا افزایش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما همراه با وزش باد گرم جنوبی در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و سپس روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش ۹ تا ۱۲ درجه‌ای دما در این مناطق خواهیم داشت.
این شهر داغ ترین شهر کشور است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،فریبا گودرزی   در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز چهارشنبه یکم اردیبهشت بارش پرکنده در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، مازندران، گیلان، خراسان شمالی و استان مرکزی، همچنین شمال فارس و غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت بارش در استان‌هایی که ذکر شد ادامه دارد و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش‌ها تقویت می‌شود. 

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز جمعه سوم اردیبهشت در شمال هرمزگان، مرکز فارس، جنوب کرمان، سواحل خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت. 

گودرزی ادامه داد: روز شنبه 4 اردیبهشت در شمال‌شرق کشور، شرق سواحل خزر و برخی مناطق مرکز کشور، نیمه غربی استان‌های کرمان و یزد بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا افزایش 6 تا 9 درجه‌ای دما همراه با وزش باد گرم جنوبی در سواحل خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و سپس روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش 9 تا 12 درجه‌ای دما در این مناطق خواهیم داشت. 

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 32 و 22 درجه خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت:‌ روز آینده شهر کرد با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 40 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهند بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید