مقایسه قیمت ماهی با مرغ و گوشت در میادین + نرخنامه

کدخبر: ۴۰۷۸۴۷
اقتصادنیوز :‌قیمت انواع ماهی در مقایسه با قیمت‌ مرغ و گوشت در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مقایسه قیمت ماهی با مرغ و گوشت در میادین + نرخنامه

به گزارش اقتصادنیوز ، در حال حاضر ماهی قزل‌آلا پرتقاضاترین ماهی در میادین میوه و تره بار است که بیشترین فروش را در بین انواع ماهیان دارد.

قیمت یک کیلوگرم ماهی قزل‌آلا رنگین‌کمان در میادین 49500 تومان و قزل‌آلای گوشت ‌نارنجی 52 هزار تومان است که تقریباً معادل یک عدد مرغ دو کیلوگرمی است که با قیمت هر کیلوگرم 24900 تومان در میادین به فروش می‌رسد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر 3 ماهی ارزان‌قیمت میادین، ماهی‌ بیاح و ماهی فیتوفاگ با قیمت هر کیلوگرم   30 هزار تومان و ماهی بیک‌هد با قیمت هر کیلوگرم 31 هزار تومان است که از قیمت هر کیلوگرم مرغ به مراتب بالاتر است.

قیمت 3 ماهی گران‌قیمت میادین نیز به ترتیب ماهی اوزون‌برون زنده با قیمت هر کیلوگرم 148 هزار تومان، ماهی شیر بی سر و دُم با قیمت هر کیلوگرم 132 هزار تومان و ماهی راشکو با قیمت هر کیلوگرم 126 هزار تومان است.

به این ترتیب، در میادین قیمت هر کیلوگرم ماهی راشکو بالاتر از قیمت یک کیلوگرم ران تازه گوساله با قیمت هر کیلوگرم 121 هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم ماهی شیر معادل یک کیلوگرم سردست تازه گوسفندی با قیمت 132700 تومان و قیمت یک کیلوگرم ماهی اوزون‌برون نیز تقریباً معادل یک کیلوگرم ران تازه گوسفندی است.

  یک کیلوگرم ماهی سفید دریایی یا ماهی شیر بچه به قیمت 110 هزار تومان در میادین، تقریباً معادل یک کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط به قیمت 109 هزار تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید