همکاری شرکت بریتانیایی و چینی

رونمایی از خودرو تمام الکتریکی لوتوس و جیلی

کدخبر: ۴۰۸۹۹۸
تا سال ۲۰۲۲، شرکت خودروسازی لوتوس همراه با سرمایه گذاری شرکت جیلی چین خودرو تمام الکتریکی سرعتی تولید خواهند کرد.
رونمایی از خودرو تمام الکتریکی لوتوس و جیلی

بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از فوربس، مت ویندل ، مدیرعامل Lotus Cars ، یک شرکت معتبر اتومبیل ورزشی که در اواخر سال 2017 توسط Geely چین خریداری شد ، گفت:«‌ما از سال 2018 در حال نوشتن مشخصات محصولی جدید هستیم. آخرین اتومبیلی که به بازار آوردیم Evora بود که 12 سال پیش به بازار عرضه شد. ما دیدیم که محصولاتمان تاریخ ساز هستند. این به ما فرصتی داد تا جسور باشیم ، متفاوت باشیم. ما نمی توانستیم برنامه خود را بدون وسایل نقلیه الکتریکی باتری بنویسیم.»

خودرو

علی رغم اینکه بیش از دو سال برنامه ریزی طول کشید و یک دوره 4 ساله پیش بینی شده در انتظار است ، برنامه لوتوس جسورانه است و بدون کمک شرکت جیلی امکان پذیر نخواهد بود.

ویندل می گوید: «سرمایه گذاری 2 میلیارد پوندی جیلی برای این محصول ، امکانات جدیدی را ایجاد کرده است. هزینه بخش تولید خودروهای الکتریکی بیش از 100 میلیون پوند است. ما در چین نیز امکانات داریم. این یک طرح بلند پروازانه است ، این یک توسعه بلند پروازانه در حوزه کسب و کار است. این شروع خوبی خواهد بود.»

خودرو

بر اساس گزارش فوربس، تا سال ۲۰۲۲، شرکت خودروسازی لوتوس همراه با سرمایه گذاری شرکت جیلی چین خودرو تمام الکتریکی سرعتی تولید خواهند کرد که برای علاقه مندان به خودروهای لوکس، الکتریکی و تا حدی ارزان قیمت بسیار جذاب خواهد بود.

خودرو

خودرو

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید