استخدام گسترده در وزارت راه

کدخبر: ۴۱۲۹۱۲
معاون وزیر راه و شهرسازی از استخدام ۲۷۰ نفر در سال جاری بر اساس سهمیه ابلاغی سازمان امور استخدامی خبر داد.
استخدام گسترده در وزارت راه

به گزارش اقتصادنیوز ، نعمت‌الله ترکی اظهار کرد: در بخش توسعه منابع انسانی طبق اهداف تعیین شده ایجاد آگاهی علمی و ارتقای دانش کارکنان، تولید رفتارهای علمی و متعادل، ایجاد ارزش افزوده به‌عنوان کیفیت در کارکنان همچنین ارتقای قابلیت‌های آنها، توسعه مهارت‌های انجام کار از طریق مشارکت افراد در وزارتخانه انجام شده است.

وی افزود: همچنین از مهم‌ترین سیستم‌های مؤثر بر توسعه منابع انسانی همچون سیستم‌های استخدام و نگهداری نیروی انسانی، دستمزد، مزایا و جبران خدمت، ارتقا، آموزش و بهبود توانایی و رفاهی و پشتیبانی مورد استفاده قرار گرفت.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: سند راهبردی هیئت گزینش وزارتخانه برای بخش‌هایی است که می‌خواهیم به شکل توسعه محوری کار کنیم و بر این اساس توسعه منابع انسانی وزارتخانه تدوین شد. برای همه بخش‌ها یک سند راهبردی تهیه شد تا بتوانیم بر اساس شعار توسعه محوری راهبردهای خودمان و اسناد بالا دستی را تهیه کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گفته ترکی،  در مجموعه ستاد و ادارات استان‌ها 12500 نفر نیروی انسانی کار می‌کنند که این تعداد نیروی انسانی بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین، شرکتی و نیروهای طرحی فعالیت می‌کنند. این امر می‌طلبید که به این بخش ورود کنیم و ساماندهی لازم انجام گیرد.

وی بیان کرد:‌در بخش ساماندهی نیروی انسانی حقوق کارکنان قراردادی کارمعین با کارکنان پیمانی همتراز و همسان‌سازی شده که رضایت‌مندی نسبی را در پی داشته است.

ترکی با بیان اینکه جذب و بهسازی نیروی انسانی در اولویت سال 1400 قراردارد، گفت: سازمان امور استخدامی سهمیه جذب 270 نفر نیروی انسانی را ابلاغ کرده که این امر را در دستور کار قرار دارد. تلاش می کنیم افراد شایسته و متخصص را استخدام کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید