تاخیر پروازها ادامه دارد؛

ماجرای اعتصاب کارکنان و اختلال در پروازهای ایران ایر چه بود؟

کدخبر: ۴۱۳۰۸۳
یک منبع آگاه با اشاره به این که پروازهای هما به دلیل اعتصاب بخشی از کارکنان این شرکت هواپیمایی از ساعت ۴ صبح امروز با مشکل مواجه شد گفت: در حال حاضر پروازها به حالت عادی برگشته است.
ماجرای اعتصاب کارکنان و اختلال در پروازهای ایران ایر چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز ، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از ساعت ۴ صبح امروز تاحدود ساعت ۸ صبح امروز به دلیل اعتصاب کارکنان عملیات پرواز هما پروازهای این شرکت هواپیمایی در ترمینال ۲ با اختلال مواجه شد.

وی افزود: با ورود مسئولان فرودگاه و هماهنگی ها اجتماع کارکنان اعتصاب کرده به سمت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هدایت شد و اختلالی در روند دیگر پروازهای شرکت های هواپیمایی رخ ندهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این کارکنان اجتماع کارکنان که اغلب کارمندهای قراردادی هستند ،  به دلیل به تعویق افتادن برخی حقوق و مزایا و مشکلات کاری و استخدامی آنها است که امیدواریم مشکل آنها به زودی رفع شود.

وی افزود با توجه به تغییراتی که در پروازهای صبح امروز هما رخ داد پیش‌بینی می‌شود بقیه پروازهای هما هم به‌ترتیب چارت اخیر شود.

براساس این گزارش، مسافران ایرانی حتما پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای هما تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید