علت اصلی قطع برق در برخی مناطق تهران اعلام شد

کدخبر: ۴۱۳۴۷۳
اقتصادنیوز : مدیرکل امور بین الملل توانیر گفت: قطع برق در برخی از نقاط تهران در روزهای اخیر به دلیل آمادگی شبکه و یا مشکلات عمده فنی است.
علت اصلی قطع برق در برخی مناطق تهران اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،ابوذر صالحی مدیرکل امور بین الملل توانیر با اشاره به علت خاموشی‌های پراکنده در تهران گفت: متاسفانه قطع شدن برق در برخی از نقاط تهران به دلیل آمادگی شبکه و یا مشکلات عمده فنی است.

او در ادامه با اشاره به گرم شدن هوا افزود: در روزهای آینده برخی از روزها مانند شنبه، هوا گرم است و اگر مشترکان رعایت نکنند، ممکن است خاموشی‌ها ادامه داشته باشد.

مدیرکل امور بین الملل توانیر تصریح کرد: توصیه ما به مشترکان این است که در مصرف برق صرفه جویی کنند، هیچ گونه خاموشی نخواهیم داشت و در صورت مدیریت مصرف از سوی مشترکان شاهد اتفاقات و حوادث کمتر در شبکه خواهیم بود و امیدواریم در روزهای آینده اگر مشکلی وجود داشته باشد، در سریع‌ترین زمان برطرف شود.

صالحی درباره احتمال انتشار جداول خاموشی در تهران نیز گفت: امسال تابستان بسیار سختی از نظر گرما و افزایش مصرف پیش رو داریم؛ لذا برنامه‌ریزی شده تا با طرح‌های مدیریت مصرف و برخورد با مشترکان پرمصرف به ویژه در بخش اداری و تجاری، شناسایی و برخورد با رمز ارزهای غیر مجاز مانع از بروز خاموشی‌های گسترده شویم.

او در پایان بیان کرد: اگر طرح‌های مدیریت مصرف مورد نظر اجرایی شود، تابستان را بدون خاموشی سپری خواهیم کرد و نیازی به ارائه جداول خاموشی‌های برنامه ریزی شده نیست و تمام تلاش صنعت برق کشور این است تا از خاموشی‌های گسترده جلوگیری کنیم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید