بازار متشکل در هفته اول خرداد

تزریق دلار رکورد شکست/تغییر قیمت دلار و یورو

کدخبر: ۴۱۵۲۶۲
عرضه هفتگی دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به هفته گذشته 50 درصد افزایش یافت و روی بیشترین مقدار سال جدید قرار گرفت.
تزریق دلار رکورد شکست/تغییر قیمت دلار و یورو

به گزارش اقتصاد نیوز، عرضه هفتگی دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به هفته گذشته 50 درصد افزایش یافت و روی بیشترین مقدار سال جدید قرار گرفت. متوسط قیمت‌های هفتگی دلار و یورو در بازار متشکل، سامانه سنا و بازار آزاد روند افزایشی را ادامه دادند. متوسط هفتگی قیمت دلار بازار آزاد به بالای 23 هزار تومان بازگشت و متوسط هفتگی یورو نیز دوباره بالای 28 هزار تومان قرار گرفت.

ماراتن طلا برای شکست قیمت بالاتر

تغییرات هفتگی قیمت در بازار متشکل

روند افزایشی قیمت متوسط هفتگی دلار و یورو که از هفته گذشته آغاز شده بود، این هفته نیز ادامه یافت. متوسط وزنی قیمت دلار بازار متشکل در هفته اخیر روی 22 هزار و 237 تومان قرار گرفت. متوسط وزنی قیمت یورو نیز به 27 هزار و 160 تومان افزایش یافت. سوال پیش رو این است که آیا این روند ادامه خواهد یافت و قیمت دلار متشکل به مقادیر ابتدای سال باز می‌گردد؟

در اکوایران ببینید: زلزله خبری در بازار ارز

عرضه هفتگی دلار رکورد زد

حجم عرضه هفتگی دلار در بازار متشکل ارزی به 46 میلیون و 531 هزار رسید و روی بیشترین مقدار سال جدید قرار گرفت. این رقم حدودا 50 درصد از عرضه دلار در هفته گذشته بیشتر بود. در مقابل عرضه یورو تغییرات کاهشی را به ثبت رساند و روی 3 میلیون و 572 هزار قرار گرفت.

 

روند افزایشی قیمت‌ متوسط هفتگی دلار

همراه با افزایش قیمت دلار متشکل، متوسط نرخ هفتگی دلار در بازار آزاد و سامانه سنا نیز در حال افزایش است. متوسط هفتگی قیمت دلار به 23 هزار و 87 تومان رسید و دوباره بالای مرز 23 هزار تومان قرار گرفت. قیمت دلار در سامانه سنا نیز به 22 هزار و 472 تومان رسید. 

 

افزایش قیمت متوسط هفتگی یورو

متوسط هفتگی قیمت یورو بازار آزاد و سامانه سنا مانند دلار روند افزایشی را ادامه دادند. قیمت یورو بازار آزاد به 28 هزار و 162 تومان رسید و بالای مرز 28 هزار تومان قرار گرفت.  قیمت یورو در سامانه سنا به 27 هزار و 401 تومان افزایش یافت. 

 

 

  • Image-2 (1)
  • Image-2
  • Image-3
  • Image-4
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید