Live Text چه کمکی به شما می کند؟

قابلیت های هیجان انگیز iOS 15

کدخبر: ۴۱۷۶۸۹
اپل به تازگی iOS 15 ، آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه خود را پیش نمایش کرده است.
قابلیت های هیجان انگیز iOS 15

بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از وایرد، در پاییز امسال، شما می توانید گواهینامه رانندگی خود را به کیف پول الکتریکی Apple Wallet  اضافه کنید ، از طریق نرم افزار تلفن تصویری FaceTime به آلبوم جدیدی با دوستان خود گوش دهید و صفحه اصلی آیفون خود را به گونه ای تنظیم کنید که فقط هنگام کار برنامه ها و اعلان های کاری را نشان دهد.

این ویژگی های جدید بخشی از iOS 15 ، جدیدترین نسخه سیستم عامل تلفن همراه اپل برای گوشی های آیفون است که در کنفرانس سالانه جهانی توسعه دهندگان این شرکت ارائه شد. این رویداد درست مانند سال گذشته به دلیل همه گیری مجازی بود.

تماس تصویری جدید

برنامه تماس تصویری اپل امسال بزرگترین به روزرسانی را دریافت کرده است که بیشتر آن را به خدمات ویدئو کنفرانس مانند بزرگنمایی و Google Meet تبدیل می کند. برای مبتدیان ، یک چیدمان شبکه برای صحبت های چند نفره وجود دارد که مانند تماس های کنفرانس زوم کار می کند. یک حالت پرتره وجود دارد - مانند ویژگی مشابه در برنامه دوربین ، چهره شما را در کانون توجه قرار می دهد و فضای نامرتب شما را در پس زمینه محو می کند. همچنین می توانید رزرو FaceTime را برای به اشتراک گذاری و دعوت دیگران به یک صحبت ویدیویی ایجاد کنید ، و این ها می توانند به تقویم شما اضافه شوند کسانی که پیوند را دارند می توانند از طریق Google Chrome یا مرورگر Edge مایکروسافت به این تماس ها بپیوندند حتی اگر از تلفن Android یا لپ تاپ ویندوز استفاده می کنند و تماس ها همچنان به صورت رمزگذاری شده به یکدیگر وصل می شوند.

محدودیت های اعلان ها

یک عملکرد خلاصه اعلان (نوتیفیکیشن) جدید به شما امکان می دهد هشدارهای بی اهمیت را در ساعات خاص روز ، مانند صبح یا عصر بررسی کنید. عملکرد دوم با یادگیری دستگاه روی دستگاه ایجاد می شود که الگوهای استفاده از تلفن شما را شناسایی می کند و اعلان هایی را که باید تحت خلاصه قرار گیرند تجزیه می کند تا ببیند چه موقع باید آنها را به شما تحویل دهد. گفته شده است ، اگر نمی خواهید مزاحمتان شود، دوستان و خانواده شما می بینند که در شرایط Do Do نیستید Disturb در پیام ها دقیقاً مانند به روزرسانی وضعیت شما خواهد بود. اگر واقعاً لازم است به شما دسترسی پیدا کنند ، می توانند از طریق پیامی مانند Do Not Disturb in Slack  پیامی ارسال کنند.

Gear-Apple-WWDC-Focus

پیام زنده

یکی دیگر از جالبترین ویژگی نسخه جدید، Live Text است که  این به ارتقا تکنولوژی فناوری بینایی رایانه ای اپل بستگی دارد. با این قابلیت جدید شما برنامه دوربین خود را به سمت هر چیزی با متن هدایت می کنید و این کار باعث می شود که متن برجسته شده و آماده می شود تا به راحتی آن را کپی و جایگذاری کنید و آن را به یک برنامه دیگر برسانید. این برای تصاویر دارای متن در کتابخانه عکس شما نیز کار می کند - فقط کافیست انگشت خود را روی هر خط از متن بکشید تا آن را کپی کنید. و اگر یک شماره تلفن در عکس یا آدرس وجود داشته باشد ، به صورت زنده می توانید کپی کنید. شماره های تلفن به طور یکپارچه در شماره گیر تلفن و آدرس ها در Maps ضبط می شوند.

Gear-Apple-WWDC-Memories-LiveText

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید