این کشور گران ترین خانه های آسیا را دارد

کدخبر: ۴۱۹۴۱۷
در بین تمام کشورهای آسیایی هنگ کنگ با اختلاف گران ترین خانه ها را در خود جای داده است و میانگین قیمت مسکن در این کشور ۲۸ هزار و ۵۷۰ دلار است.
این کشور گران ترین خانه های آسیا را دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، هنگ کنگ گران ترین خانه های آسیا را دارد که یکی از دلایل اصلی آن بازار مسکن به شدت رقابتی این کشور است؛ این کشور نه تنها گران ترین خانه های آسیا را در خود جای داده است بلکه در دنیا نیز هنگ کنگ گران ترین خانه ها را دارد. میانگین قیمت خرید خانه در هنگ کنگ به قدری بالا است که اجاره خانه نسبت به خرید خانه در این منطقه به صرفه تر است. میانگین قیمت خرید خانه در این کشور متری ۲۸ هزار و ۵۷۰ دلار است.

گران‌ترین خانه‌ها آسیایی در کدام کشورهاست؟

ژاپن دومین کشوری است که گران ترین خانه های آسیا را در خود جای داده است؛ ژاپن یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۱۶ هزار و ۳۲۲ دلار است.

سنگاپور با نام رسمی جمهوری سنگاپور، دولت-شهری در مجمع‌الجزایر مالایی به پایتختی شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور سومین گران قیمت ترین بازار مسکن آسیا را دارد و میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۱۴ هزار و ۳۷۳ دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید