وزیر نیرو : هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم

کدخبر: ۴۲۰۰۷۴
وزیر نیرو گفت: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم، ولی دیروز با مصرف ۶۱ هزار و ۸۰۰ مگاوات نسبت به تیر گذشته که کمتر از ۵۹ هزار مگاوات بود از گرمای زودرس و اوج مصرف با خبر شدیم.
وزیر نیرو : هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،دکتر رضا اردکانیان افزود: همه توش و توان صنعت برق به ویژه در این ایام به کار گرفته شده است که همه واحدهای تحت تعمیر حتی دو هفته زودتر از روال هرسال به مدار بیایند.

وی گفت: ما در نظر داریم جابجایی مصرف بار در واحدهای صنعتی بزرگ صورت بگیرد و من حتی از برخی صنایع خبر دارم که در اوج همکاری تصمیم گرفته اند تعطیلات تابستانه خود را که معمولا در شهریور است به تیر منتقل کنند.

وزیر نیرو گفت: بعضی مکان‌ها حتی شیفت‌ها را تغییر داده اند و من این جا از همه خانواده‌های کارگران که همراهی کرده اند سپاس گذاری می‌کنم.

 ردکانیان افزود: نیروهای مسؤول به ویژه نیروهای انتظامی هم همراهی خوبی داشتند و در جهت شناسایی دستگاه‌های غیر مجاز تولید رمز ارزها گام‌های مؤثری برداشتند.

وی گفت: در همین روزهای گذشته هزاران دستگاه تولید رمز ارز که در سراسر کشور فعال بوده اند شناسایی و ضبط شده اند و مراجع قانونی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وزیر نیرو در خصوص خاموشی‌ها گفت: ما در عین اینکه خاموشی‌های احتمالی را اعلام می‌کنیم، اما نقطه اتکای ما خود مردم هستند که اگر خاموشی رخ داد مردم بدانند هر خاموشی در دوره زمانی اعلام شده است.

اردکانیان افزود: خوشبختانه با همکاری مردم به ویژه در مصرف دستگاه‌های سرمایشی و رساندن آن برودت به حد آسایش که ۲۵ و ۲۴ درجه است مشکلی نخواهیم داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید