مخالفت سازمان هواپیمایی با افزایش قیمت بلیت هواپیما

کدخبر: ۴۲۰۶۲۰
اقتصادنیوز :‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به‌تازگی شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی با سازمان، افزایش قیمت‌های بلیت را اعمال کرده‌اند که سازمان هواپیمایی کشوری حتما با شرکت‌های هواپیمایی متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد.
مخالفت سازمان هواپیمایی با افزایش قیمت بلیت هواپیما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدحسن ذیبخش در باره افزایش قیمت بلیت برخی پروازهای داخلی در چند روز اخیر، اظهار داشت: این افزایش قیمت مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری نیست و سازمان هواپیمایی کشوری با این افزایش قیمت بلیت کاملا مخالف است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند، نرخ‌ها را به همان قیمت‌های قبل برگردانند.

وی اظهار داشت: در صورت ضرورت افزایش قیمت بلیت، حتما باید این موضوع در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح و با نظر وزیر راه و شهرسازی این افزایش قیمت اعمال شود که در حال حاضر هیچ یک از این مراحل طی نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی افزایش قیمت‌های بلیت را اعمال کردند و سازمان هواپیمایی کشوری حتما با شرکت‌های هواپیمایی متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد.

ذیبخش اضافه کرد: موضوع افزایش قیمت بدون هماهنگی اتفاقی نامبارک است و در این شرایط نباید انجام می‌شد و ضرورت دارد مخالفت سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به این افزایش قیمت از سوی رسانه‌ها هم اطلاع‌رسانی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید