واکنش مدیر عامل شستا به حقوق نجومی مشاوران

کدخبر: ۴۲۵۴۹۸
اقتصادنیوز :‌مدیر عامل شستا نسبت به مطالب مطرح شده احمد توکلی در مورد حقوق نجومی برخی مدیران و مشاوران این سازمان واکنش نشان داد.
واکنش مدیر عامل شستا به حقوق نجومی مشاوران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، در پی درج خبری با عنوان «وزیر کار درباره پرداخت‌های نامتعارف در شستا پاسخگو باشد» به نقل از سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت ، مدیر عامل شستا جوابیه‌ای خطاب به احمد توکلی رئیس این سازمان جوابیه‌ای نوشت که به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر احمد توکلی

مدیرمسئول محترم سایت دیدبان شفافیت  و عدالت

سلام علیکم

احتراماً، در خصوص لیست منتشر شده در فضای مجازی در مورد مشاوران شستا و سپس انتشار آن در سایت الف و سپس انتشار نامه جنابعالی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی در مورد لیست کذب و خلاف واقع منتشره نکات ذیل را به استحضار می‌رساند:

1- فردی با معرفی خود به  عنوان  مسئول دفتر  "آقای توکلی" با دفتر شستا تماس گرفته و شماره 88890934 را جهت پاسخگویی داد. پس از تماس با شماره مزبور جهت پاسخگویی مشخص گردید که این شماره، شماره‌ی گویای مرکز آموزش مدیریت دولتی است و شخصی به این نام در آن مرکز وجود ندارد. فلذا امکان صحت سنجی تماس و ارائه توضیحات فراهم نبود.

2- از سوی آن مجموعه محترم هیچ گونه نامه یا مکاتبه‌ای جهت توضیحات واصل نشده بود. بدیهی است اگر آن عزیز درخواست اطلاعات را داده بودند، حتما موارد سریعتر به اطلاع می‌رسید، کما این که در همان زمان توضیحات مکتوب طی نامه شماره 4445/1/11 مورخ 16/04/1400 به سازمان بازرسی کل کشور ارسال گردید.

3- بدیهی است انتخاب و استفاده از مشاورین در جهت پیشبرد برنامه‌ها، اهداف و نظارت بر هلدینگها در مجموعه‌ای با مختصات شستا از اختیارات مدیریت مجموعه است.

4- در لیست مذکور نام برخی افراد آورده شده که هیچگونه ارتباط استخدامی و دریافت حقوق از شستا ندارند.

5- در لیست مزبور سعی شده است آن گونه القا شود که افراد لیست در محل کار خود حضور ندارند و یا کار سازمانی مشخصی بر عهده ندارند که در ذیل به کذب و خلاف واقع بودن مطالب درج شده اشاره می‌گردد:

ضمنا در نامه منتشره اشاره شده است «علی‌رغم ادعای ایجاد شفافیت ...»، که با یک مراجعه ساده به سایت شستا به آدرس www.ssic.ir می‌توان کلیه مستندات عملکرد و دستاوردهای شستا در حوزه ارتقای شفافیت را مشاهده و در صورت تمایل با عملکرد سایر هلدینگهای مشابه در زمینه شفافیت مقایسه نمود.

انتظار دارد مطابق قانون و در جهت حمایت از افرادی که دلسوزانه و شبانه‌روز در جهت ایفای مسئولیت خود تلاش می‌کنند، اطلاع رسانی و ابهام زدایی لازم صورت پذیرد.

مراتب جهت استحضار و بهره‌برداری ایفاد می‌شود.

محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا

7s498WFIeVtP

ftHZmPXimJfk

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید