قیمت گرم طلا در هفته چهارم تیر ماه

کدخبر: ۴۲۷۹۸۳
قیمت هر گرم طلا امروز 1 میلیون و 53 هزار و 400 تومان بسته شد این در حالی است که در آخرین معاملات روز سه شنبه قیمت هر گرم طلا افزایش ‌۹۸ درصدی پیدا کرده بود و قیمت 1 میلیون و 56 هزار و 900 تومان را به خود اختصاص داد.
قیمت گرم طلا در هفته چهارم تیر ماه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار  امروز ۳۱ تیر نسبت به روز قبل  کاهش ۳۳ درصدی را تجربه کرد.

قیمت هر گرم طلا امروز 1 میلیون و53 هزار و 400 تومان بسته شد. این در حالی است که در آخرین معاملات  روز  سه شنبه قیمت هر گرم طلا افزایش ‌۹۸ درصدی پیدا کرده بود. قیمت 1 میلیون و 56هزار و 900  تومان را به خود اختصاص داد.

در روز دوشنبه هم بازار شاهد  کاهش قیمت هر گرم طلا 18 عیار بود . این فلز گران بها نسبت به روز یکشنبه ، با ۴۶۰۰ تومان کاهش، ۱,۰۴۶,۵۰۰ (یک میلیون و چهل و شش هزار و پانصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه آمریکا، در میان کمبود اخبار صعودی، نزولی شد. جریان افزایشی بازار طلا برای شروع سریع روند صعودی قیمت در نمودار روزانه که در حال حاضر با مشکل روبرو است ، به یک کاتالیزور اساسی نیاز دارند.

قیمت نقره پس از آن که در شب گذشته به پایین ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید ، کمی برگشت. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) آخرین قیمت 8.50 دلار کاهش به 1.802.80 دلار رسید و نقره سپتامبر (مهر) با 0.255 دلار افزایش با 25.25 دلار در هر اونس معامله شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید