چرا چمدان‌های مسافران شیراز-بندرعباس جا ماند؟

کدخبر: ۴۲۸۳۲۹
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز روز گذشته شیراز-بندرعباس بابت جا ماندن چمدان مسافران، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
چرا چمدان‌های مسافران شیراز-بندرعباس جا ماند؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز گذشته (جمعه، یکم مردادماه) پرواز شماره ۳۳۸۸ ایران ایر با ۳۴ مسافر در حالی از شیراز به بندرعباس رفت که چمدان مسافران از این هواپیما پیاده شده بود و مسافران که به مقصد رسیده بودند بدون اینکه از این مسئله اطلاعی داشته باشند با این اتفاق مواجه شده و به مدیران این شرکت هواپیمایی اعتراض کردند.

حسین جهانی - مدیر روابط عمومی این شرکت هواپیمایی  اظهار کرد: با اینکه در این پرواز همه پروتکل‌های بهداشتی مانند رعایت محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافران را رعایت کرده بودیم، افزود: دمای هوا در لحظه پرواز نسبت به دقایقی قبل از آن چند درجه گرم‌تر شد و هواپیماهای ATR به دلیل محدودیت وزنی که دارد نمی‌توانست در این پرواز مسافران و بارهایشان را همزمان به مقصد برساند.

وی افزود: در این راستا به جای کاستن از تعداد مسافران تصمیم گرفتیم تا همه مسافران به مقصد برسند و بار را در پرواز دیگر به دست‌شان برسانیم.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این راستا ۵ بسته ۲۲ کیلوگرمی بار به دلیل فساد پذیر بودن با همین پرواز به مقصد رسانده شد و ۲۲ بسته باقی مانده که حدود ۳۰۰ کیلوگرم وزن داشتند از این هواپیما پیاده شدند و ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته با پرواز ۳۳۷۶ شیراز-کیش ارسال شد و سپس با پرواز ۳۳۶۰ کیش-بندرعباس در ساعت ۲۳:۳۰  به فرودگاه این شهر فرستاده شد.

جهانی گفت: نهایتا مسافرانی که در فرودگاه منتظر مانده بودند بارهایشان را تحویل گرفته و چمدان‌های دیگر مسافران را به صورت رایگان برایشان ارسال کردیم.

 این انتقاد از سوی مسافران بیشتر ناشی از این مسئله بود که تصمیم ناگهانی مدیران این شرکت هواپیمایی در فرودگاه شیراز بدون اطلاع آن‌ها انجام شده و آن‌ها در مقصد به این مسئله اشاره کردند که وسایل ضروری مانند دارو، کلید منزل  و... را در چمدان‌هایشان گذاشته بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید