رصد بازار لوازم خانگی؛

قیمت روز لوازم خانگی در بازار

کدخبر: ۴۲۹۸۳۸
در این خبر قیمت روز لوازم خانگی در بازار آمده است.
قیمت روز لوازم خانگی در بازار

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرآنلاین، در میان لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی نسبت لوازم خانگی برند سامسونگ موجود در بازار بسیار بیشتر از لوازم خانگی برند ال جی است و در این میان یخچال های برندهای سامسونگ و ال جی یکی از گران ترین لوازم خانگی این برندها هستند.

یخچال و فریزر های برند سامسونگ در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند؛ در حال حاضر یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO۲ در بازار ۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال و فریزر سامسونگ مدل FSR۱۲ نیز در بازار ۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان یخچال و فریزر های ارزان تر برند سامسونگ موجود در بازار نیز می توان به یخچال و فریزر سامسونگ مدل HM۳۴ اشاره کرد که ۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL۷۳۰ نیز در حال حاضر در بازار ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در این میان اما یخچال فریزرهای برند ال جی با قیمت های نجومی تری در بازار خرید و فروش می شود؛ یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی سری اینستاویو مدل MDI۷۶۵DB در حال حاضر ۱۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال ساید بای ساید LG مدل MDN۷۶SS نیز در حال حاضر ۱۱۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

آخرین وضعیت لوازم خانگی کره ای در بازار / سایدبای‌سایدهای بالای صد میلیون کدامند؟

کولر گازی های برندهای سامسونگ و ال جی نیز در میان سایر کولر گازی های موجود در بازار با قیمت های بالاتری خرید و فروش می شوند؛ اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل AR۲۴MQFRBWK/FA در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان قیمت خورده است و اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل یونیت خارجی AR۱۸MQFRBWK/FA نیز در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

کولرگازی های برند ال جی نیز در دامنه قیمتی مشابهی خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال کولر گازی ال جی مدل M۲۴AKH-SK۲ در حال حاضر در بازار به قیمت ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

ماشین لباس شویی های برند سامسونگ نیز در دامنه قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند؛ ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J۱۲۴۱ ظرفیت ۷ کیلوگرم در حال حاضر در بازار به قیمت ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند و ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P۱۴۹۴ ظرفیت ۹ کیلوگرم نیز در حال حاضر در بازار ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

ماشین لباس شویی های برند سامسونگ نیز در دامنه قیمتی ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D۱۷۵ در حال حاضر به قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

دامنه قیمتی جارو برقی های برند سامسونگ نیز بسیار گسترده است؛ جارو برقی سامسونگ مدل Prince ۳ در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان قیمت خورده است و جارو برقی سامسونگ مدل KING-۱۸ نیز در حال حاضر به قیمت ۴ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

مایکروویو های برند سامسونگ موجود در بازار نیز در دامنه قیمتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند؛ مایکروویو سامسونگ مدل SAMI ۴ در حال حاضر ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و مایکروویو سامسونگ مدل GE۲۸۶B نیز در حال حاضر ۹ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان قیمت خورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید