آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز 11 مرداد

کدخبر: ۴۳۰۳۸۳
آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات امروز به شرح زیر است.
آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز 11 مرداد

به گزارش اقتصادنیوز ، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات امروز به شرح زیر است: 

* بازار طلا امروز در نوسان بود و قیمت هر گرم طلا 18 عیار در ادامه بازار امروز بر مدار کاهش پیش رفت. این فلز گران بها ۱,۱۰۱,۵۰۰ (یک میلیون و یکصد و یک هزار و پانصد )  مبادله شد.

* قیمت هر مثقال طلا 18 عیار  در دومین روز بازار  تهران کاهش را تجربه کرد و  به ۴,۷۷۱,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسید.

* قیمت هر عدد سکه امامی در بازار امروز طلا  بر خلاف روز شنبه با کاهش همراه بود و با قیمت ۱۱,۲۴۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و چهل هزار) تومان معامله شد.

* قیمت نیم سکه هم امروز مسیر سکه امامی را دنبال کرد و با کاهش ۲.۲۲ درصدی ، قیمت  ۵,۸۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان  را برای خود ثبت کرد.

* امروز بازار ارز شاهد افت قیمت دلار  هم بود، این اسکناس آمریکایی در ادامه روند بازار امروز  مسیر  نزول را دنبال کرد  و قیمت ۲۵,۶۲۰ (بیست و پنج هزار و ششصد و بیست ) تومان را به خود اختصاص داد.

* قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز هم پا به پای قیمت دلار در بازار آزاد پایین رفت و قیمت  ۲۴,۸۲۵ (بیست و چهار هزار و هشتصد و بیست و پنج ) تومان را برای خود ثبت کرد.

* قیمت دلار کانادا امروز بر خلاف دلار آمریکا مسیر رشد را طی کرد  و با قیمت  ۲۰,۶۷۰ (بیست هزار و ششصد و هفتاد ) تومان  خرید و فروش شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید