جزدیات کامل فروش فیدلیتی از فردا/ دلیل تاخیر در عرضه دیگنیتی

کدخبر: ۴۳۰۳۹۳
قیمت فروش فیدلیتی پرایم تیپ یک که 5 سرنشین گنجایش دارد 655 میلیون تومان اعلام شده است این خودرو در شش رنگ عرضه می شود و شرکت ارائه کننده این محصول وعده داد تا هفته چهارم شهریور خودرو را به خریداران تحویل دهد.قیمت فروش فیدلیتی پرایم تیپ دو نیز که گنجایش 7 سرنشین دارد 670 میلیون تومان عنوان شده است. این خودرو نیز همانند تیپ یک در شش رنگ قابل عرضه به مشتریان است.
جزدیات کامل فروش فیدلیتی از فردا/ دلیل تاخیر در عرضه دیگنیتی

بهمن موتور  فروش مرحله دوم فیدلیتی (Fidelity) را در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه صورت نقدی و تحویل فوری انجام می دهد. 
امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه،  ساعت 10 صبح تـا ساعت 16 همان روز یا تکمیل ظرفیت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه بهمن و با همکاری وب سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام داشت: این محصول مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل 5 و 7 نفره به صورت نقدی و با قیمت قطعی (مانند مرحله اول) و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. 

در موضوع گارانتی و پشتیبانی خودرو میرمنصف افزود: پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات به روز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۵ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرا برسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

وی همچنین در ارتباط با محصول Dignity نیز اعلام کرد؛ به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم.

بهمن موتور اعلام کرد: مشکلات بین المللی اخیر در حمل و نقل دریایی و به صورت خاص کمبود جهانی کانتینر و افزایش بی سابقه و بیش از سه برابری هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان انتظار طولانی، تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده خواهد داشت.

قیمت فروش نقدی فیدلیتی

قیمت فروش فیدلیتی پرایم تیپ یک که 5 سرنشین گنجایش دارد 655 میلیون تومان اعلام شده است این خودرو در شش رنگ عرضه می شود و شرکت ارائه کننده این محصول وعده داد تا هفته چهارم شهریور خودرو را به خریداران تحویل دهد.قیمت فروش فیدلیتی پرایم تیپ دو نیز که گنجایش 7 سرنشین دارد 670 میلیون تومان عنوان شده است. این خودرو نیز همانند تیپ یک در شش رنگ قابل عرضه به مشتریان است.

فیدلیتی

خودرو فیدلیتی ساخت کجاست؟

فیدلیتی یک خودرو ساخت چین است و یکی  از محصولات زیرمجموعه چری، است.  این برند در چین به نام جتور شناخته می شود.برند جتور (Jetour)  در سال 2018 در کشور چین معرفی شد اما پشت آن چری قرار گرفته  است. در واقع جتور یکی از زیر مجموعه‌های لوکس چری به حساب می‌آید قبلا محصولاتی مانند چری تیگو 7 یا آریزو 6 در بازار ایران عرضه شده و اکنون قرار است جتور X70 که در ایران با نام فیدلیتی شناخته می‌شود وارد بازار شود فیدلیتی بر خلاف محصولات گذشته چری که توسط مدیران خودرو به کشورمان عرضه می‌شد، این بار با گروه خودروسازی بهمن قرارداد امضا کرده است.

فیدلیتی؛ اولین کراس اور جتور

چری در همان مراسمی که از برند جدید جتور رونمایی کرد، از اولین محصول این برند، یعنی جتور X70 هم پرده برداشت. عجله چری برای عرضه جتور X70 آنقدر زیاد بود که خیلی زود، تولیدش را در کارخانه هنان (Henan) شروع کرد و نهایتا در اواسط سال 2018 نیز جتور X70 را به خیابان‌های چین فرستاد.

با اینکه چری گفته می‌خواهد جتور X60 را هم در سگمنت کراس‌اورهای جمع و جور معرفی کند، اما هنوز چری موفق به انجام این کار نشده، پس فعلا باید جتور X70 را ارزان‌ترین عضو خانواده چری جتور بدانیم.

 
 

همچنین یک پله بالاتر از X70، خودروهای سری 90 جتور ایستاده‌اند؛ یعنی مدل جتور X90 که اواخر 2018 معرفی شد و مدل جتور X95 که در سال 2019 راهی بازار چین شده است. البته محصولات چری جتور، محدود به خودروهای کراس‌اور نیست چراکه بزودی شاهد معرفی ون‌های چندمنظوره‌ای هستیم که با نام‌های جتور V60، جتور V70 و جتور V90 به این خانواده، اضافه خواهند شد.

فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید گفت جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه سازنده مدعی است که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.
البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

داخل فیدلیتی

به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده ،استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند.

در بازار ایران، فیدلیتی بهمن موتور با موتور 1.5 لیتری عرضه خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه موتور 1.5 لیتری فیدلیتی که با کد موتور SQRE4T15C در بازار چین شناخته می‌شود، دقیقا همان موتوری است که مدیران خودرو، برای خانواده چری آریزو و چری تیگو از آنها استفاده می‌کند.

موتور

در بازار ایران، فیدلیتی بهمن موتور با موتور 1.5 لیتری عرضه خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه موتور 1.5 لیتری فیدلیتی که با کد موتور SQRE4T15C در بازار چین شناخته می‌شود، دقیقا همان موتوری است که مدیران خودرو، برای خانواده چری آریزو و چری تیگو از آنها استفاده می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید