نرخ جدید میوه اعلام شد

کدخبر: ۴۳۱۴۹۳
اقتصادنیوز :‌رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با ازدیاد عرضه، قیمت هر کیلو محصول با افت ۳ هزار تومانی به ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان رسیده است.
نرخ جدید میوه اعلام شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه با فروشان میدان مرکزی میوه و تره بار از فراوانی عرضه میوه در بازار خبر داد و گفت: شب گذشته ۲۲ هزار تن ورودی بار میدان بوده که در حدود ۲۰ هزار تن آن فروش رفته است.

وی قیمت کنونی هر کیلو انبه را ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار تومان، موز هندی ۲۰ هزار تومان و موز اکوادور و فیلیپین ۲۳ هزار تومان اعلام کرد.

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو انگور رطبی را ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ هر کیلو انگور کندری ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار تومان، انگور عسگری ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار تومان، آلبالو ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار تومان، آلو سانتریزه ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار تومان، توت فرنگی گرگان ۲۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان، توت فرنگی گلخانه ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار تومان و سیب گلاب ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار تومان است.

نام میوه قیمت هر کیلو (تومان)
انبه ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار
موز هندی ۲۰ هزار
موز اکوادور ۲۳ هزار
انگور رطبی ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار
انگور کندری ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار
انگور عسگری ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار
آلبالو ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار
آلو سانتریزه ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار
توت فرنگی گرگان ۲۰ هزار تا ۲۵ هزار
توت فرنگی گلخانه ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار
سیب ۲ رنگ ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار
سیب گلاب ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار
گلابی بیروتی ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار
هلو انجیری ۱۲ هزار تا ۱۶ هزار
هلو زعفرانی ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار
هلو هسته جدا ۱۵ هزار تا ۱۷ هزار
خربزه  ۷ هزار تا ۸ هزار
طالبی ۵ هزار تا ۷ هزار
هندوانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو خیار اصفهان با نرخ ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان، هلو انجیری ۱۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان، هلو زعفرانی ۱۰ هزار تا ۱۸ هزار تومان، هلو هسته جدا ۱۵ هزار تا ۱۷ هزار تومان، خربزه ۷ هزار تا ۸ هزار تومان، طالبی ۵ هزار تا ۷ هزار تومان و هندوانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

نام صیفی جات قیمت هر کیلو (تومان)
خیار اصفهان  ۴ هزار تا ۷ هزار
خیار گلخانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار
بادمجان دلمه  ۴ هزار تا ۷ هزار
بادمجان قلمی ۴ هزار تا ۷ هزار
بادمجان گلخانه ۸ هزار تا ۹ هزار
بامیه ۸ هزار تا ۱۲ هزار
پیاز ۳ هزار تا ۴ هزار
سیب زمینی ۳ هزار تا ۴ هزار
سیرخشک ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار
فلفل تند ۶ هزار تا ۸ هزار
فلفل شیرین ۸ هزار تا ۱۰ هزار

وی قیمت هر کیلو بادمجان دلمه را ۴ هزار تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۸ هزار تا ۹ هزار تومان، بامیه ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، پیاز ۳ هزار تا ۴ هزار تومان، سیب زمینی ۳ هزار تا ۴ هزار تومان، سیرخشک ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان، فلفل تند ۶ هزار تا ۸ هزار تومان و فلفل شیرین ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان است.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو کاهو سالادی ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان،کاهو رسمی ۵ هزار تا ۶ هزار تومان، کرفس ۴ هزار تا ۶ هزار تومان،گل کلم ۵ هزار تا ۶ هزار تومان، لوبیا سبز ۹ هزار تا ۱۳ هزار تومان، لیموترش سنگی ۸ هزار تا ۱۰ هزار تومان و لیموترش میناب ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار تومان است.

وی از کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و گفت: با افزایش عرضه گوجه فرنگی از دشت مغان و قزوین قیمت هر کیلو محصول از ۸ تا ۹ هزار تومان به ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان رسیده است.

نام سبزیحات قیمت هر کیلو (تومان)
کاهو سالادی ۷ هزار تا ۱۰ هزار
کاهو رسمی ۵ هزار تا ۶ هزار
کرفس ۴ هزار تا ۶ هزار
گل کلم ۵ هزار تا ۶ هزار
لوبیا سبز ۹ هزار تا ۱۳ هزار
لیموترش سنگی ۸ هزار تا ۱۰ هزار
لیموترش میناب ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار
هویج ۸ هزار تا ۱۳ هزار
سبزی جور( پلو،آش،قورمه) ۳ هزار تا ۴ هزار
سبزی خوردن ۵ هزار تا ۶ هزار
   

دارایی نژاد با اشاره به اینکه قیمت هویج کماکان بالاست، بیان کرد: با اتمام هویج دزفول و ازدیاد تقاضا در پیک کرونا، هر کیلو محصول از ۸ هزار تا ۱۳ هزار تومان در میدان به فروش می رسد.

وی قیمت هر کیلو سبزی جور( پلو،آش،قورمه) را ۳ هزار تا ۴ هزار تومان و سبزی خوردن ۵ هزار تا ۶ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی با اشاره به اینکه تقاضای چندانی برای خرید میوه در ایام محرم وجود  ندارد و تنها مصرف سیب زمینی، پیاز، لوبیا سبز و سبزی در این ایام افزایش می یابد که با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و دپو سیب زمینی و پیاز نوسان خاصی را در بازار متصور نیستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید