بازگشت بیت کوین به مدار رشد

کدخبر: ۴۳۳۳۳۹
اقتصادنیوز : در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۳.۴ درصد رشد کرد و از ۴۸ هزار دلار هم عبور کرد.
بازگشت بیت کوین به مدار رشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۳.۵ درصد نسبت به دیروز همین موقع بالا رفت و هم اکنون ۴۸ هزار دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم ۹.۵ درصد مثبت بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۸۹۵ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۳۲ هزار بیت کوین به ارزش ۳۰ میلیارد دلار جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۵۲۵ عدد رسیده است.

 اتریوم هم ۲.۴ درصد بالا رفت و ۳۳۰۰ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو ۹ درصد رشد کرد و ۲.۲۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم ۳ درصد رشد کرد و هم اکنون ۴۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

شگفتی ساز امروز ریپل بود که ۱۳ درصد بالا رفت و ۱.۱۷ دلار به فروش می‌رسد. دوج  کوین هم با ۶.۷ درصد رشد از ۲۹ سنت عبور کرده و به مرز ۳۰ سنت رسیده است.

به طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار ارزهای مجازی ۳.۵ درصد رشد کرده و با عبور از ۲ هزار میلیارد دلار هم اکنون ۲۰۱۸ میلیارد دلار ارزش دارد. در این بازار ۱۰۳ میلیارد دلار حجم جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۲۵۶ نوع رسیده است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید