پیش بینی قیمت سکه بعد از تعطیلات/چراطلا گران شد

کدخبر: ۴۳۳۸۶۳
اقتصادنیوز : نائب‌رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا براساس نرخ ارز و انس جهانی تعیین می‌شود که با توجه به رشد قیمت ارز در روزهای گذشته، شاهد سیر صعودی بهای سکه و طلا بودیم.
پیش بینی قیمت سکه بعد از تعطیلات/چراطلا گران شد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نائب‌رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا براساس نرخ ارز و انس جهانی تعیین می‌شود که با توجه به رشد قیمت ارز در روزهای گذشته، شاهد سیر صعودی بهای سکه و طلا بودیم.

«محمد کشتی‌آرای» امروز (دوشنبه) درباره تعطیلی اصناف در روزهای آینده افزود: با توجه به اینکه همه اصناف در روزهای آینده به دلیل محدودیت‌های کرونایی تعطیل است، واحدهای صنفی طلا نیز تعطیل خواهد بود.

وی گفت: با وجود تعطیلی بازار، قیمت‌ها در جریان است و نرخ طلا و سکه به دلیل اعلام انس جهانی تعیین و اطلاع‌رسانی می‌شود.

نائب‌رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره رشد قیمت سکه در روزهای اخیر و ورود قیمت سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان اظهار داشت: قیمت سکه و طلا براساس نرخ ارز و انس جهانی تعیین می‌شود و چون این دو در روزهای اخیر رشد قیمت داشتند، بنابراین شاهد افزایش بهای سکه و طلا بودیم.

وی ادامه‌داد: از آنجایی که در تابستان تقاضا برای خرید دلار افزایش می‌یابد، در نتیجه رشد قیمت ارز را در بازار داریم.

کشتی آرای با اشاره به کاهش داد و سندها، گفت: هر ساله در ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین‌(ع) کاهش داد و ستدها در بازار طلا رخ می‌دهد، اما این امر تاثیری بر قیمت طلا و سکه ندارد.

وی پیش‌بینی درباره قیمت طلا و سکه را دشوار دانست و افزود: با توجه به تعطیلی چند روز آینده نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید